RasmusKRiis Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Prøvde meg på en ny vri, hva synes dere? Endret 9. mai 2011 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg et nyttig tips til neste gang du får muligheten, men beklager. Synes alt her er veldig bra, liker blikket i alt det mørke. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Tittelen skal ikke være "Gnu" istedet for "Gun" ? Lenke til kommentar
tomand Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Synes jeg ser resten av flokken i bakgrunnen når jeg ser bildet i skarp vinkel fra siden ^^ Kan det stemme? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Vel, det er i alle fall ikke Unix! Spesielt lys - får meg til å tenke på Tøyen zoologiske museum, hvor jeg ikke har vært på maaange år. Er den levende? Lenke til kommentar
tomand Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er de levende så må jeg si du er en tapper sjel Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Vel, det er i alle fall ikke Unix! Spesielt lys - får meg til å tenke på Tøyen zoologiske museum, hvor jeg ikke har vært på maaange år. Er den levende? Er levende ja:) Lenke til kommentar
tomand Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Hvilken avstand har du stått på og med hvilket objektiv? Fin efekt å få dyret ut av mørke slik du har gjort Bakenden til Gnuen kunne kanskje vært svartna ut enda litt til? Ellers knall! Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er det meninga at det skal være så mye konturer i bakgrunn? Mulig ikke skjermen min er optimalt kalibrert, men jeg synes konturene i bakgrunn blir veldig overskyggende. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er det meninga at det skal være så mye konturer i bakgrunn? Mulig ikke skjermen min er optimalt kalibrert, men jeg synes konturene i bakgrunn blir veldig overskyggende. nei skal være helt svart, jeg har kanskje vært litt sløv med å gjøre det mørkt nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå