hvakrg Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Først må jeg vel si at jeg ikke er på jakt etter hansker for å magisk bli en bedre gamer, men saken er at jeg sliter med klamme hender, noe som gjør det svært irriterende å spille. Pdd bruker jeg ei t-skjorte som ligger over musa, men dette er ikke optimalt, er det noen som vet om noen gode hansker som kan løse dette problemet for meg? Trenger ikke være gamer hansker, noen bommullshansker med lufting og litt grep på utsiden skal vel fungere. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Noe sånt du ser etter? It's so bad. edit: fix lol Endret 8. mai 2011 av h_var Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Prøv vanlige sykkelhansker, f.eks. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg hadde noen steel-gloves for en del år tilbake. De var bare oppskrytt, men sikkert bedre nå. Google: STEELSERIES GAMING GLOVE Endret 9. mai 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå