akselme Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bestilte en komplett-pc jeg konfigurerte selv på komplett. Fra dag en har det stått ''Frigjort for plukk'' på orderen, og nå er det en uke siden jeg bestilte den. Grunnen til at jeg lager en egen tråd for det er fordi jeg har søkt opp Frigjort for plukk, og de fleste har måtte ventet i 2 til 3 uker før pakken ble sendt. Nå har jeg vært uten egen PC to uker før jeg bestilte denne, og når man er 15 år er det passe vannskelig å overleve uten pc i en mnd. Andre tråder sier at de har satt sammen alle delene og at den er klar for å sendes, men da bør det ikke ta 1-3 uker. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bestilte en komplett-pc jeg konfigurerte selv på komplett. Fra dag en har det stått ''Frigjort for plukk'' på orderen, og nå er det en uke siden jeg bestilte den. Grunnen til at jeg lager en egen tråd for det er fordi jeg har søkt opp Frigjort for plukk, og de fleste har måtte ventet i 2 til 3 uker før pakken ble sendt. Nå har jeg vært uten egen PC to uker før jeg bestilte denne, og når man er 15 år er det passe vannskelig å overleve uten pc i en mnd. Andre tråder sier at de har satt sammen alle delene og at den er klar for å sendes, men da bør det ikke ta 1-3 uker. Hva med å spørre Komplett på mandag? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Uansett står det på Kompletts sider at monteringstiden er ca 5 virkedager. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 5 dager, men det gjelder vel bare standard oppsett ? Mulig han har endret på det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå