Juggahnacht Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Når jeg skal boote pcen min da kortslutter den og kommer det en rød lampe rett ved minne slots. det er DRAM LED, mens alt det annet lyser grønt Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Lett å hjelpe med den grundige systembeskrivelsen og du klarer ikke engang å fortelle hva som skjer bortestt fra en led blir rød. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Som Soja og Harald sier på en litt stygg måte: Mer informasjon må gis for at vi skal forstå hva som er galt. Hva er: Hovedkortet RAMen Prosessoren Strømforsyningen Skjermkort Videre er du på feil forum, du skal på "Maskinen fungerer ikke" EDIT: Og jeg håper at du ikke mister lyset it rommet når maskinen din "kortslutter". For da er nok det meste av det du har kjøpt rimelig ubrukelig. Endret 8. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Du har nok satt RAM-brikkene feil. Hadde samme problem i helga (fikk ikke noe signal til skjermen fra skjermkortet), lyste rødt ved DRAM. Fant ut at jeg hadde satt RAM i A2 slots og ikke A1 Sjekk manualen til hovedkortet. Endret 8. mai 2011 av Thomas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå