J-nome Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei prøver å hjelpe en venn av meg med noe. han har en "Triax TR500 HD" digital boks som har funket knirkefritt intill nå. Idag oppdaget vi at vi får lyd fra kanalen men ingen sending iht at man bare ser en svart skjerm. Dog den digitale boksens meny kommer opp og jeg kan sjekke tv oversikten og sendings oversikten. Så TVen funker og det kommer lyd fra kanalen jeg har valgt. Problemet er bare at det er ingen visuell sending. Er bare helt svart. Har prøvd å lete på google but no dice. så lurte på om noen hadde den fjerneste peiling på hva det er som kabn være galt. Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Sjekk signalstyrke og kvalitet, bildet pleier å droppe ut hvis det er for dårlig kvalitet. Evnt ta en reset og søk inn alt på nytt igjen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Eller det er noe problem med kryptering - f.eks smartkortet satt i feil vei? Sjekk om det fungerer med en åpen kanal, f.eks BBC World (hvis det er snakk om parabol). Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 signal styrken er god åpne kanaler kommer heller ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå