Shotherra Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei, jeg har også hatt problemer med en varm northbridge, jeg satte en vifte kabinettvifte til å blåse kald luft inn i kabinettet akkurat der, det funket bra (20 grader kaldere northbridge og 5 grader kaldere cpu) hmm, jeg har satt den til å trekke ut bak... det hjelper litt men ikke mye. Tror du det vil ha noen effekt ved å sette den til å blåse inn? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vell, om vifta står nærme CPU vifta, er det vell ingen god ide og la den blåse luft inn pga. viftene vil jobbe mot hverandre. Noe som heller reduserer kjølingsevnen. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 nei, tror ikke de vil jobbe mot hverandre ... ville heller sagt at de jobber med hverandre.... har tenkt til å prøve det... Muligens jeg vil få tempen redusert Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 keylar, det er helt sikkert rammen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå