DonalD_ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei! leter etter en ny mobil til maks 5000 kr. Har sett litt på http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort og LG optimus 3d, og lurer på om det er noen flere telefoner som kommer ut i nærmeste fremtid som er verdt å vente på. (Hadde planer om iphone 5, men ettersom lanseringen er utsatt såpass lenge dropper jeg det) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Iphone 3gs eller Iphone 4? Evt HTC desire. Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Iphone 3gs har jeg hatt og iphone 4 er overpriced atm etter min mening. Men som sagt er det jo noen nye mobiler som kommer til uka og lurer da på om det er noen som har litt greie på de og kunne anbefalt meg en Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) samsung galaxy S II overlegent (4500kr ca) Endret 8. mai 2011 av DrHawkins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå