Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av aprilia rx(sx)

Anbefalte innlegg

Først og fremst vil jeg bare spørre. Er dette her en aprilia rx eller sx? http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=28200777

Jeg lurer på om er dette vært 13500,- ? Dere kan jo se i annonsen at den må leveres og fikses litt, men er det for dyrt? eller syns dere som meg at dette er evt et godt kjøp?

Om jeg evt skal kjøpe denne, vil det da være vanskelig å sette inn plomberingene? drev vet jeg ikke er så veldig vanskelig da jeg har byttet på min aprilia rs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei (:

sykkelen du viser til er en sx! forskjellen på sx og rx er bare dekkene(om jeg ikke tar feil)sx har motard-dekker mens rx har enduro!

når det kommer til plombering så er ikke det heller så vanskelig! ta en 5-kroning, borr hullet noe større og sveis på! værre er det ikke! men regner med at det er mer å gjøre! send han en mail og spør hva det ligger i "noe småplukk", for det kan være ganske mye!

Lenke til kommentar

hei (:

sykkelen du viser til er en sx! forskjellen på sx og rx er bare dekkene(om jeg ikke tar feil)sx har motard-dekker mens rx har enduro!

når det kommer til plombering så er ikke det heller så vanskelig! ta en 5-kroning, borr hullet noe større og sveis på! værre er det ikke! men regner med at det er mer å gjøre! send han en mail og spør hva det ligger i "noe småplukk", for det kan være ganske mye!

takk for svar! men hvis det ikke er stort mer enn det å gjøre, syns du da det er ett bra kjøp? når jeg skal selge den om ca 2 år, hva tror du jeg vil få for den da?

Lenke til kommentar

hvis det ikke er noe annet, så virker det som et godt kjøp! den har også stått på finn en god stund, så prisen er nok mulig å presse enda lavere! vil tippe at du får mellom 10k-15k hvis du behandler den pent, de to årene du har dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...