ORLY? Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 25 og 26. er jeg nok noe fraværende mentalt, grunnet to harde dager som kommer 23 og 24, så tipper jeg sover i ca 2 døgn. Derfor tror jeg kanskje 2 og 3 juli er best for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Har helt glemt denne tråden. Jeg kan ikke helgen den 18/19 allikevel, så spørsmålet er om vi skal sikte oss inn på den 9. juli? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har helt glemt denne tråden. Jeg kan ikke helgen den 18/19 allikevel, så spørsmålet er om vi skal sikte oss inn på den 9. juli? Kan jo nevne at 6-10 juli er det glommafestival, masse folk, ablegøyer og papirbåter Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Skal vi prøve å få til en tur på lørdag den 9. da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Det ser dårlig ut for en tur den 9. Bilen har fått sprekk i eksosanlegget (høres ut som en middels betongblander) og jeg tror ikke verkstedet rekker å fikse den før helgen. Responsen har ikke vært overveldene heller. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Huffda, det høres dyrt ut. Men uansett høres det ut som en god idè å utsette til fellesferien er over, tenker jeg, som nevnt i Oslo-treff-tråden er jeg væravhengig opptatt i helgene i juli. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 tror det er mange som er opptatt i juli og frem til siste halvdel av august. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Huffda, det høres dyrt ut. Blir ikke alt for dyrt - ca 3000,- Men uansett høres det ut som en god idè å utsette til fellesferien er over, tenker jeg, som nevnt i Oslo-treff-tråden er jeg væravhengig opptatt i helgene i juli. tror det er mange som er opptatt i juli og frem til siste halvdel av august. Helt enig - vi for se nærmere slutten av august - den 20.8 er det jo fotomaraton i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå