tomsi42 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det har jo vært snakket (I Oslo miljøet) om å ta en dagstur til Fredrikstad. Nå er vinteren definitivt over og det grønnes over alt, slik at det bør være tidspunkt for det nå. Tanken er da å fylle bilen(e) med ivrige fotgrafer og ta turen til Fredrikstad og fotografere en del av severdigheter. Jeg tenker meg da en følgende stopp. 1. Solbergtårnet 2. Gamlebyen 3. Isengran 4. Solli Bruk Ja, jeg vet det er mange flere ting å ta tak i, men dette passer i forhold til en grei rute og dekker en del forskjellige ting. Aktuelle datoer er 21.5 eller 22.5. Personlig er jeg mest stemt for 21.5. RandiA og HelenaN er vel på besøk i hovedstaden den 28.5, så da er vel ikke den datoen aktuell. Eller kan de tenke seg en tur til Fredrikstad når de er i området? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde vært morsomt det, men det tar vel lang tid kanskje? Litt vanskelig å bruke hele dagen. Det måtte jo bli lørdagen i så fall, så kan vi ta treff Tøyen bot. på søndagen. Men hvis det blir heldagstur blir det kanskje vanskelig...må høre med Helena også, hun er visst i Gøteborg nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har fått med meg at det er Tøyen på søndag ... Det tar nok hele dagen. 1.5timer kjøring hver vei. 15-20 minutter på Solbergtårnet. Gamlebyen trenger nok 2-3 timer. 1 time på Isengran og 30-45 minutter på Solli bruk (minst). Avreise fra Oslo rundt 10, og hjemme igjen i 6-7-8 tiden. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det höres ut som en fin tur! Hvis vi får sitte på (tror jeg man sier på norsk) med noen som har bil blir jeg gjerne med, men fototur i Oslo er også greit, så dere får bestemme. Velg det dato som passer dere best. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 21. mai kan jeg ikke, og ikke sikker på 22. mai. Synes det var et godt forslag med lørdag 28., men selvsagt bare hvis trønderne bestemmer seg for at det er OK å sette av hele lørdagen (+ søndagens botaniske hage-utflukt) til foto, og "vi" har nok biler. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det hadde vært morsomt med en Fredrikstad-tur, men har ikke barnefri den helgen. Har vært i Gamlebyen og der er det mye å se på. Blir det tur så tar jeg en tur innom en kamerat siden han bor i byen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 jeg tror jeg kan hele helgen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror jeg er ledig alle aktuelle datoer. Så ''melder meg på'', med forbehold om endringer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Såfremt det passer for RandiA og HelenaN, så foreslår jeg den 28. Så ser de noe annet enn Oslo. Men da trenger vi nok to biler - jeg stiller med den ene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 det har vært å stille i denne tråden at jeg har lurt på om det var denne eller neste helg. shotgun på sete i bilen til Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Det var ikke helt avklart, skal vi dra denne helgen må vi bestemme oss senest i morgen. I såfall blir det vel søndag. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg drar på hytta til dama hele helgen, rett etter eksamen imorgen. Så neste helg passer hvertfall best for meg. Om det blir neste helg shotgunner jeg et sete i bilen til tom jeg også, om det går fint Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 jeg er tilbøyelig til å dra på hytten rett etter jobb i morgen hvis det ikke blir noe av.. så for min del kunne jeg tenke meg at dette ble avklart innen 15-16-tiden i morgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Vi må ha avklart ting før kl. 12:00 i morgen. Jeg skal undersøke litt i bakgrunnen og komme tilbake. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Nå viser det seg at RandiA har hatt et ublidt møte med en bil tidligere i dag, og ønser da naturlig nok et mer rolig program den helgen hun er her. Så det blir dermed ikke en roadtrip den 28. Nå har jeg tid på søndag, men må si at værmeldingen ikke frister så mye. Hvordan er stemningen for å utsette dette til en gang i juni? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 greit for meg. da drar jeg til hytten i helgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Da er det på tide å begynne planleggingen på nytt. Aktuelle datoer er: 18. juni (virker som det blir Halden treff denne dagen) 19. juni 25. juni 26. juni 2. juli 3. juli 9. juli 10. juli Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 eneste helgen jeg vet jeg ikke kan er 25-26 juni. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har problem med å pinpointe dato pga væravhengige greier, men tror 18. og 25. er OK for min del. 2. kan jeg ikke. Hvor mange interesserte er det egentlig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 den 18. er det hw-fotball, treff med felles kompiser av broren min (etter at broren min døde treffes gjengen cirka hver 2 eller hver 3. måned for pilsing og sosialt samvær) og treff på et annet forum jeg er på så den datoen kan jeg ikke. hva med 19? den 25 er det hyttetur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå