Aetius Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 For øyeblikket ser jeg på Asus Sabertooth P67 og Asus P8P67 Deluxe, men er det andre jeg burde vurdere, og i så fall hvilke? Jeg har ikke behov for SLI eller Crossfire, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg hadde tatt P8P67 av de der, uansett. CrossFire får du med på kjøpet uansett så lenge du har 2x PCI-E porter SLi derimot, må du betale for. Lenke til kommentar
Zamzo Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har Asus P8P67 Deluxe og i7 2600k. Dette funker kanonbra sammen, men har ikke tuklet så mye med overclocking ennå. Når det er sagt, så har jeg lest flere som får den til 5.2 Ghz med enkle knep. Bare husk å ha god luftkjøler eller vannkjøling, da stock vifta er møkk dårlig. Med min vannkjøling holder i7'en seg mellom 30 og 50 grader Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har Asus P8P67 Deluxe og i7 2600k. Dette funker kanonbra sammen, men har ikke tuklet så mye med overclocking ennå. Når det er sagt, så har jeg lest flere som får den til 5.2 Ghz med enkle knep. Bare husk å ha god luftkjøler eller vannkjøling, da stock vifta er møkk dårlig. Med min vannkjøling holder i7'en seg mellom 30 og 50 grader Deluxe > Sabertooth i funksjoner. Veldig veldig få kommer over 5GHz i det hele tatt. 4.5 GHz er standard og ca 50% kommer over dette i forskjellig grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå