fantaorange50ore Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hei til dere som leser dette innlegget. Jeg har litt dårlig tid så jeg går rett på sak: Kan noen hjelpe meg med å rammse opp alle internater og hybelhus rundt omkring i norge, som har bygg og anleggsteknikk linjen på skolen? Takk:) Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei til dere som leser dette innlegget. Jeg har litt dårlig tid så jeg går rett på sak: Kan noen hjelpe meg med å rammse opp alle internater og hybelhus rundt omkring i norge, som har bygg og anleggsteknikk linjen på skolen? Takk:) Kommer bare på et i farten, det er Blakstad VGS. Ligger i Froland kommune, Aust Agder. Men det er helt sikkert flere. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Bruker det å være slik at alle kjenner alle på forhånd før de begynner på blakstad, eller er det ikke slik? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bruker det å være slik at alle kjenner alle på forhånd før de begynner på blakstad, eller er det ikke slik? Dit drar folk fra hele fylket, så tror ikke alle kjenner alle. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Skedsmo VGS i Lillestrøm rett utenfor Oslo har Bygg og Anleggsteknikk, og det finnes veldig billige hybler her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå