pederh Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 jeg bruker en bærbar pc til spilling for øyeblikket, så kom jeg på at jeg kanskje kan oppgradere min brors gamle pc (som han ikke bruker lengere) så lurer jeg på om jeg kan bruke strømforsyningen eller om jeg trenger ny for dette oppsettet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Jeg vil si at du trenger en ny en. Du har alt før liten effekt på 12V for å kjøre en Phenom II X4 955 og et HD 5850. En CX 430W vil klare dette helt fint, og koster veldig lite så det er ikke så ille prismessig å kjøpe denne. Jeg vil derimot IKKE I DET HELE TATT anbefale å overklokke på dette hovedkortet. MSI-hovedkort er kjent for å gå i lufta under ovekrlokking, selv de dyrere hovedkortene gjør dette regelmessig. Om du skal overklokke bør du minst gå for ASUS M4A87 om jeg ikke husker navnet feil. Endret 7. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 PSUen du har er gammeldags og leverer ca. på 12V (22A) det en moderne 300W klarer. Så ja, som nevnt over, du bør absolutt anskaffe noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå