eivind84 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Nok et hyggelig fototreff i Trondheim i dag, her er noen av mine bilder fra Ringve botaniske hage: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det ble et hyggelig treff i dag også...og du har komponert de blomsterbildene veldig bra Eivind, de er ikke bare knipset av, det er tydelig det ligger komponering bak Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Bra bilder Eivind. Ser at jeg burde hatt med reflektor jeg også. Jeg stakk innom Korsvika på vei hjem. Endret 7. mai 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Bra dine også, Ratleto..den Adonis vernalis er så flott, må skaffe meg en slik en, har den ikke. Fint Korsvika-bilde også. (Jeg tok en sykkeltur i stedet så det ble 18,5km ) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Takker Randi. Eh. Hvilke av dem er Adonis vernalis? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Takker Randi. Eh. Hvilke av dem er Adonis vernalis? Våradonis, den flotte gule. Skal skrive om den i bloggen min. Men her har du noe fra eksperten (Den er giftig) Våradonis Mer bilde Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hva het det kameraet til Alexander? Har tenkt å kjøpe et slikt i gave Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Si det. Du får evt sende ham en PM (azetlitz). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Mye fine blomsterbilder her - våren har kommet for å bli? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mye fine blomsterbilder her - våren har kommet for å bli? Den har nok heldigvis det, ja. 18 grader allerede nå kl 10:30. Det kan selvfølgelig hende at det kommer snø på 17. mai, men den blir i alle fall ikke liggende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det blir nok bare reprise på de samme blomstermotivene, det får så være. Denne var visst smart: Primula vulgaris: Primula denticulata (kuleprimula): Soldanella carpatica (karpat-alpe-klokke) Epimedium rubra (Rød bispelue) Adonis vernalis (Våradonis): Pulsatilla vulgaris (Stor Kubjelle): Fotografen sikter rett: Podophyllum hexandrum (Fotblad) Sanguinaria canadensis Multiplex (Fylt Blodrot): Corydalis Bracteata (Kanarigul Lerkespore): Synthyris stellata: Pulmonaria rubra (Rød Lungeurt): Ringve: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da har jeg blogget et lite innlegg om Ringve-treffet. Det er ikke lest korrektur, om dere finner noe som bør rettes opp, gi meg et hint. Jeg bruker aldri personer "in public", bare om det er klargjort...og det er det instruktive bildet med Eivind. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det ser ut som at dere hadde en fin dag! Masse gode bilder. Liker spesielt Eivinds nr 2, 4 og 5, Ratletos nr 1 og Randis "Pulsatilla vulgaris (Stor Kubjelle)". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå