MysticoN Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Fikk tilbake pc'en min med ny HD og ny innstalert win7, men det er innstalert på nork :s Hvordan bytter jeg språk til engelsk? Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Home Premium har, etter min kunnskap, ikke muligheten for bytte av språk. For dette kreves Ultimate. Dessverre. Eneste løsningen er i så fall å installere Win 7 på nytt, for å deretter velge engelsk. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde du brukt Google, ville du funnet guiden min på hvordan du bytter språk på W7 Home Premium og Pro: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Engelske språkfiler kan du få her: 32bit 64bit NB! Dette er ikke SP1 filene, så har du SP1, må du finne filene andre steder... Du må også endre kommandoene fra nb-no til en-us Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Voldsomt så mye mas det er om google på forumet her for tiden da. Ja jeg googlet litt om dette før jeg dro på jobb, men desverre så har google flere treff enn dine guides. Tenkte at det kanskje var en ide å spørre på forumet men det var tydeligvis en dum ide. Men uansett takker for svar. Løst. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er jo greit å ha sjekket litt før man spør her på forumet. Også for å slippe mange tråder om akkurat det samme. Guiden min kommer alltid på topp på google når du søker på: Hvordan bytte språk på Windows 7. Hele 9 av 10 resultater på førstesiden er enten direkte linker eller linker i innleggene til min guide. Så du skal ignorere mye om du ikke kommer innom guiden min. Faktisk ligger den samme guiden her på forumet også, så søkefunksjonen ville gitt samme svar. Og informasjonen ligger i infotråden om Windows 7 øverst i dette forumet. Windows 7 - Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Og hva om jeg googlet: "how to change language in windows 7 home premium" Det er ikke snakk om at jeg ignorere 9 av 10 søk på google eller ikke brukt google, men at du kommer her å klager blindt på at folk ikke bruker google. Hva om jeg hadde foretrukket Spansk? skal jeg infomere om det i hver post jeg lager her på forumet? Det må no gå ann å hjelpe folk uten å komme med "L2Google" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå