flodhest Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hehe, den er best! Tenkte jeg skulle lage en skikkelig proffesjonell logo, og det ble det jo! ...eller ikke Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det så litt ut som en hval. Men ellers grei. Hvilke font har du brukt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jepp, bare fantasien setter grenser for hva denne logoen kan ligne på. Jeg vil ikke røpe hvilken font jeg har brukt, det er en yrkeshemmelighet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg vil ikke røpe hvilken font jeg har brukt, det er en yrkeshemmelighet Det er forståelig. Du sitter på en milliongruve der... Hadde du spredd den rundt på internett gratis, ville logo/design firmaer gått konkurs ganske snart. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Selvfølgelig, det er vel best å ha en slik skatt for seg selv ja. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Shit assa.. Du kunne ikke tenkt deg og holdt eg lite kurs for meg? Sinnsykt bra.. Aleks: Velg denne viss du er litt lur.. Passende farger osv.. Viss jeg trenger hjelp noen gang flodhest, gidder du og hjelpe da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 http://www.chimera.futuredt.com/amotor.gif Herregud... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Okei. Flott om dere kan holde en seriøs tone nå Begynner å haste litt å få ferdig headeren for den skikkelige lanseringen kommer med stormskritt Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har veldig lyst og lage et forsøk, men jeg har ikke tid nå, da jeg sitter i Trondheim på søstra sin pc og har ikke noe bilderedigeringsprogram, men når jeg kommer hjem, på lørdag eller noe sånt - kan jeg kanskje lage noe men da er det kanskje for sent da? Mvh Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå