allyse Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Kan du være litt mer spesifikk når det gjelder utseende på logo, allyse? Ikke bare farge, men bruk av speedometer og sånt.. Den skal ikke være for "jålete", altså personlig ønsker jeg ikke for mye speedometer, felger ol siden dette skal være en proff logo. Den må heller ikke vær for kjedelig for da blir den fort glemt. Den skal brukes på web og på visittkort. Den må også være laget med tanke på det kan bli en papirutgave av amotor Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvordan ligger det an nå, da? Min stemme går til (jonas), hvis det teller... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tenkte å forklare litt om bruk av rene farger og fordelene med det før man hiver seg på en rasterisert logo i "4-farger auto" Her er et eksempel på en 1 - 2 farget enkel logo (har bare slengt dette sammen ved hjelp av standard fonter, så ikke se på dette som et bidrag) Fordelen ved å ha en logo som i utgangspunktet er vektorisert og ikke i raster oppdager dere hvis dere evt skal trykke logoen på reklame effekter da mange produkter kun egner seg for "strek" logoer, og evt blir veldig dyre med rasteriserte (4-f auto) logoer. Eller se for deg filstørrelsen (tiff) hvis logoen skal trykkes i storformat f.eks et reklameseil på 6x2 meter. Da er greit å ha en illustrator versjon :-) Tenk litt på hvordan de kjente varemerke logoene ser ut, der er de fleste rene strek logoer. Dette skyldes også at de oppfattes og gjenkjennes bedre av "leseren". NB! hvis man i utgangspunktet har en vektoriser logo, så kan man legge på raster effekter (foto) etterhvert, til bruk på web og i print annonser etc.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hmmm. De til 356speedster, kanskje uten speedometerene hadde vert noe, eller hva syntes dere? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Uhm, er det kjedelig å delta om man kanskje muligens har en litt mindre lovlig versjon av Photoshop (jeg snakker for all del ikke om meg selv her)? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Uhm, er det kjedelig å delta om man kanskje muligens har en litt mindre lovlig versjon av Photoshop (jeg snakker for all del ikke om meg selv her)? Så absolutt ikke. Om du bruker lovlig eller ulovlig versjon bryr meg mindre enn minst. Bare du ikke opplyser meg om det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er vel ikke for sent? simen også prøve.. litt blassere farger: Jeg skjønner ikke hva som går av dere, dette er den desidert beste logoen, kvalitet har den og massevis av særpreg.. Lenke til kommentar
Fx-1 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg skjønner ikke hva som går av dere, dette er den desidert beste logoen, kvalitet har den og massevis av særpreg.. Er ikke uenig med deg, men det er litt vesentlig for oss at @ er "riktig". Hvis du ser etter så går krøllen feil vei! Ellers er den meget bra. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tja, mekka isammen noe, jeg også! :smile: Sikkert litt sent da vell? Anyway, her er de: Forslag 1: Forslag 2: Forslag 3: Laget med PowerPoint og PaintShopPro 7 Trial Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Dunestar: Syntes generelt sett de var litt for utydige og kanskje litt for upersonlige om du skjønner. Hadde kanskje passet på en litt ennen designtype? Kan jo se her om dudere kan lage noe annet også http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=152971 Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg skjønner ikke hva som går av dere, dette er den desidert beste logoen, kvalitet har den og massevis av særpreg.. Er ikke uenig med deg, men det er litt vesentlig for oss at @ er "riktig". Hvis du ser etter så går krøllen feil vei! Ellers er den meget bra. her er den med en ekstra krøll... kan prøve å perfeksjonere den litt til, hvis ledelsen ønsker så. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Til simenn: Mye, mye bedre. Kan du få .no til å ikke være høyere enn streken? Og lage rundingen rundt @'en litt rundere? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Bedre. Får se hva Torstein sier til det. Hva sier dere andre da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bedre. Får se hva Torstein sier til det. Hva sier dere andre da? Simenn sin er uten tvil den beste hittil Lenke til kommentar
fredde Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 litt rundere. Ser bra ut den, absolutt det beste forslaget til nå syntes jeg iallefall... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Det ser ut som vi går for simenn sin logo. Noen som ønsker å lage et forslag på resten av headeren som passer til stylen til simenn sin logo? Håper noen gidder å ta en titt på å lage en stilig header til amotor.no som virkelig fenger Størrelsen ser dere på amotor.no Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg kommer kanskje litt sent, men her er mitt bidrag jeg kan sikkert lage en header i samme stilen også. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg kommer kanskje litt sent, men her er mitt bidrag http://www.chimera.futuredt.com/amotor.gif jeg kan sikkert lage en header i samme stilen også. Bruk den! Den rocker jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå