Ernie Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 2. utkast (litt mer seriøst) seff redigerbar hmm... fin alene, men dessverre ikke helt bra i designet. De O'ene likte jeg litt, men logoen blir for svart i designet for meg... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har gjort ett forsøk Aleks. litt fornøyd faktisk:) legger den opp i morgen:) Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 det er vel ikke for sent? simen også prøve.. litt blassere farger: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Ingen flere? Designrus? Hva er status? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Super-fort og "gæli" i Photoshop. Hastearbeid, som kan bygges på videre tenker jeg. Fikse litt med bakgrunn, evt tranparency. Eller noe annet pynt. Så kan det bli noe, hehe. Eller hva? [Edit= Kanskje litt stor size på den? Men slikt fikses jo fort.] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Blir det trekt en vinner snart? Eller venter du på fleire forslag? </nyskjerrig> Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Decline og XTech er "finalistene" pr dags dato. De har ikke perfekte enda derfor ønsker jeg de lager et par forskjellige vinklinger av dem. Det er enda åpent for å lage logoer. Jeg har enda flere gfx ting som skal på plass på den siten så det er bare å skrike ut om dere ønsker å få flere prosjekter Lenke til kommentar
XTech Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ok...undskylder seg selv for en liten periode med ikke aktivitet. Godt å høre at du liker den...(i allefall litt ) Jeg skal gå i gang med å diske opp noen andre versjoner, så regn med å høre fra meg! Lenke til kommentar
XTech Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ok... Dette er en av noe jeg driver på med... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kjapt og greit kvaliteten er ikke på sitt beste Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Eller en liten vri :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Er det flere som har designforslag? Ønsker å utvide med et fult designforslag også. Pluss på ihvertfall 20.000 annonsevisninger etter hovedpubliseringa om noen kan diske opp med noe smart der! Dette begynner å haste nå! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kjør det enkelt. Og pixel. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kjør det enkelt. Og pixel. Den var ganske fet, (jonas) ! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har vi en vinner? (jonas) Hvem bestemmer hvilke logo det blir? Skal dere lage en poll, eller bestemmer dere det? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hvem bestemmer hvilke logo det blir? Skal dere lage en poll, eller bestemmer dere det?Slik jeg har forstått Aleks er det snakk om at vi internt i amotor skal bestemme dette. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vil også prøve meg, men må hjem til photoshop først.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Pr. dags dato liker jeg personlig XTech sin logo best, men han har ikke svart meg på mail om å lage en større/endret utgave så "spillet" er enda åpent for flere ideer, gjerne noe ala XTech sin. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kan du være litt mer spesifikk når det gjelder utseende på logo, allyse? Ikke bare farge, men bruk av speedometer og sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå