Gå til innhold

Noen som ønsker å lage en logo til hw.no søsterside?


Anbefalte innlegg

Noen her som er lystne til å sette isammen en logo til nettstedet www.amotor.no ?

 

Trenger også et eksempel på litt bedre visning av overskiftene "siste fra forumet" "søk i arkivet" ol. som er basert på logoen.

 

Dette er en site i nettverket om dere lurte på det.

 

Jeg kan tilby litt reklame (ikke animert) til den som lager den beste logoen (140X350) Si. 20.000 visninger eller noe slik.

 

Flere kan godt lage noen eksempler.

 

Må også være mulig å få i stort PSD eller vector.

 

A'en i amotor bør separeres som en @ type. Dette kan gjøre kreativt, men det skal ikke være en A. (altså det skal ikke være amotor.no eller Amotor.no)

 

Hovedkrav:

 

- Helst ikke større enn 260(bredde)X60(høyde)

- Kan godt ha litt relatert orange fra headeren i seg

- Til overskriftene som nevnt over bør de ikke være høyere enn 12pix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg nå engang er nr. 3 i rang i amotor får jeg vel kommentere litt da...

 

designerus: for å være ærlig: jeg liker den ikke helt... den er ikke stygg eller noe, men den passer liksom ikke helt inn.

 

Decline: denne passer bra inn. Liker ikke helt kursiv i logoer, men denne gangen var det ikke så ille...

 

arve87 (forsøk nr.1): Kreativ logo, men den passer heller ikke inn, dessverre.

 

sfenne: passer IKKE inn, og det tror jeg du vet godt...

 

XTech: Denne liker jeg faktisk, men det er dessverre før jeg satte den inn i designet for å se hvordan det ville bli. For meg så bryter den noe med resten av siden (uheldigvis). Det jeg ikke helt liker med den er at den er for stor, men det kan fikses.

 

arve87 (forsøk nr2.): den er noe bedre enn den første, men den passer ikke inn. Liker ikke helt skrift typen. For meg så passer den rett og slett ikke inn på en profesjonell site, får sånn hjemmeside asosiasjoner.

 

Edit: sorry Decline det var vist en @ der allikevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...