rekristo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hjelp får ikke instalert win xp enda jeg har bootdisk får besjed om at programet ikke går i fra dos men jeg bruker xp bootdisk HJELP :oops: Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Du får ikke bootet fra CD- ROM-en, da? Sett cd som første boot- device i BIOS Lenke til kommentar
rekristo Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Du får ikke bootet fra CD- ROM-en, da? Sett cd som første boot- device i BIOS går ikke Lenke til kommentar
rekristo Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Du får ikke bootet fra CD- ROM-en, da? Sett cd som første boot- device i BIOS går ikke Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lag en bootdiskett som du henter fra bootdisk.com Btw: det finnes mange tråder om akkurat dette her. Søk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ekte Cder skal nå klare det fint, du får ta kontakt med butikken du fikk cd`en fra og klage. eventuelt så kan du jo laste ned en boot diskett til Win 98 og starte opp installasjonen manuelt :-) Lenke til kommentar
rekristo Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Har prøvd alle variantene som dere sier men får ikke instalert xp er orginal vare Lenke til kommentar
rekristo Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Ekte Cder skal nå klare det fint, du får ta kontakt med butikken du fikk cd`en fra og klage. eventuelt så kan du jo laste ned en boot diskett til Win 98 og starte opp installasjonen manuelt :-) Har prøvd det men får besjed om at programet ikke kan starte i dos er orginal vare Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Er det noe på disken du vil legge XP på? Eller er den tom? Hva er maskinvaren? Lenke til kommentar
rekristo Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Er det noe på disken du vil legge XP på? Eller er den tom? Hva er maskinvaren? Disken er tom pentium || 450 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har lagt inn XP på mye rart, men aldri opplevd at jeg har måttet gi opp- Er du sikker på at du har et ekte XP bootdisk-sett? Hvis jeg ikke husker feil i farten er det 6 disketter.. Lag et nytt sett med boot- disketter. De aller fleste P2 bør klare å boote fra CD. Test CD- platen din i en annen maskin, og se om den vil boote der.. Sjekk BIOS- innstillinger en gang til... Enkelte CD- plater fra Microsoft vil ikke boote, hvis du har CD-en fra et MS bedriftsabb. kan du få problemer. De er ikke bootbare. Utover det er jeg blank. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Lag en boot disket, enten fra nettet eller fra 98, me osv. Boot med disketten, og start opp cd-rommen. Skjønner ikke hvorfor du ikke får boot med Cd-rom. Du er kalr over at du setter Cd-rom1 til første boot, så C: eller.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå