Woltox Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Jeg skla da bygge kabinett. Jeg skal ha det ca. like firkantet som Obsidian 800, men inmaten til Haf X. Den skal da ha tre på utsiden, jeg er usikker på om jeg skla ha aleminium så tre for ekstra styrke/levetid. Har laget en ca. konsept model av papp, ossen den skal se ut (san någelunde) Forran Side Bak Top Endringer vil sikkert komme etterhvert. Jeg har et Cooler Master Haf X, men det fikk en smell på tg, så jeg skal bruke inmaten dens(Hovedkort holder, bakside, hardisk, hot-swap og cd/dvd rom. Må gjøre: Måle opp ordentlig. Planlegge bedre. Skaffe matrealler (aleminium, tre, plexiglass) Skal kjøpe: På/av knapp Reset Led knapp (skal montere lys i kabinettet) Kommer til å legge ut bilder, ettersom arbeidet går fremover. Har du tips til hvor jeg kan kjøpe ting (helst billig, men bra), send meg melding. Endret 18. mai 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Bedre konsept model : paint Vet fortsatt ikke ossel låsemekanismen skal bli Bygginga begynner i sommerferien, når pengene begynner å rulle inn på konto (sommer jobb ) Endret 18. mai 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå