Gå til innhold

Jeg presenterer for dere "The Tørketrommel"

Anbefalte innlegg

modde kjøleskap inn i eit gamalt kabinett, perfekt for lan :thumbs:

Slik er kansje bedre

Mange andre som har prøvd seg på det samme, men får stort sett problemer med kondens.

Hvis man derimot, slik som du sier, setter et kjøleskap inn i pcen bare for kjøling av drikke, ja da gjør jo ikke det noe.

-Men for guds skyld, finn en liten bærbar kjøleboks ;)

tanken var ikkje kjølinga i ei maskin, men ta eit kabinett og putt innmaten av ei av dei elektriske kjøleboksene på europris nedi og ta med på lan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket :D

tror det hadde blitt en liten panic situasjon

Glapapir lr ka d heite d man legger over ei skål me mat for å ha dne i kjøleskapet... :p d funker kjempe bra til å trekke over dasset:P

Lenke til kommentar

The GRAM kjøleskap DEL 2

Siden jeg er så ufattelig ufattelig treg med å få ting gjort, så har det gått noen uker siden jeg begynte modden på kjøleskapet, ei lita tulle har kommet i hus og tiden til overs til uviktige nerdesysler er blitt så utrooooolig liten.

Kolikkunger tar tid!

Når det er sagt. Kjøleskapmodden er ferdig!

modfinish%20004.jpg

:no: de barna.....

DrErling

Lenke til kommentar
:lol: Plexidass da, dere er gale :D

Synes jeg ser det for meg...do sete med gjennomsiktig plast der du ser piggtråden inni, dasslokk med 120mm vifter som sørger for ventilasjon og Blacklights for å få det til å fluorisere nedi der bølgene skvulper LoL

de selger doseter med gjennomsiktig plast/plexi og pigtråd inni på obs bygg her i stavanger :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...