Eirik_R Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 modde kjøleskap inn i eit gamalt kabinett, perfekt for lan Slik er kansje bedre Mange andre som har prøvd seg på det samme, men får stort sett problemer med kondens. Hvis man derimot, slik som du sier, setter et kjøleskap inn i pcen bare for kjøling av drikke, ja da gjør jo ikke det noe. -Men for guds skyld, finn en liten bærbar kjøleboks tanken var ikkje kjølinga i ei maskin, men ta eit kabinett og putt innmaten av ei av dei elektriske kjøleboksene på europris nedi og ta med på lan Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket tror det hadde blitt en liten panic situasjon Glapapir lr ka d heite d man legger over ei skål me mat for å ha dne i kjøleskapet... d funker kjempe bra til å trekke over dasset:P Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 The GRAM kjøleskap DEL 2 Siden jeg er så ufattelig ufattelig treg med å få ting gjort, så har det gått noen uker siden jeg begynte modden på kjøleskapet, ei lita tulle har kommet i hus og tiden til overs til uviktige nerdesysler er blitt så utrooooolig liten. Kolikkunger tar tid! Når det er sagt. Kjøleskapmodden er ferdig! de barna..... DrErling Lenke til kommentar
GSM Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fet mod ! Har make kjøleskap som deg Tror jeg skaffer meg noen sunbeam leds i forskjellige farger og modder mitt og:D Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Errr. Hvordan legger du bilder på meldingene. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Plexidass da, dere er gale Synes jeg ser det for meg...do sete med gjennomsiktig plast der du ser piggtråden inni, dasslokk med 120mm vifter som sørger for ventilasjon og Blacklights for å få det til å fluorisere nedi der bølgene skvulper LoL de selger doseter med gjennomsiktig plast/plexi og pigtråd inni på obs bygg her i stavanger Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 vi har dolokk som ser ut som sjøbunnen, med skjell, sand og stein, i plexi, man ser godt gjennom den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå