OeO Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ålø, den dassen var rå! hva sier gjester? ser for meg en hel dass i plexi, lysende vann og hele pakka! hadde vært saker det!hehe kanskje plxi-rør også, men det blir kanskje litt ekkelt, men alt for kunsten Endret 23. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen Men ser for meg selv, Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som; Bidè, hårføner, luftrenser, etc. LOL Hva når bommelommen treffer vifta da ? Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen Men ser for meg selv, Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som; Bidè, hårføner, luftrenser, etc. LOL Hva når bommelommen treffer vifta da ? hahaha den var jævlig bra! Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tøft... Da modder jeg dassen. Nytt lokk i plexi, rissa inn "Shit Happens" under, med leds slik at det lyser opp. :smile: Ikke noe problem med å tisse i mørket Send bilder Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Når vi er så godt i gang med mod av "hvitevarer" så foreslår jeg at vi også må ta en runde med microbølgovnen. Det er jo lys i den - hvitt lys Det skal naturligvis byttes ut med blått, rødt eller grønt. Evt en kombinasjon Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Når vi er så godt i gang med mod av "hvitevarer" så foreslår jeg at vi også må ta en runde med microbølgovnen. Det er jo lys i den - hvitt lys Det skal naturligvis byttes ut med blått, rødt eller grønt. Evt en kombinasjon skal ikke ta stekeovnen med den samme da?....slik at du har en eller annen fin farge skinnende over en saftig Big One Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det tenkte jeg faktisk ikke på! Men jeg vet ikke om den nye lyskilden tåler varmen. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Den dassen hadde vært jævlig kjekk etter en litt fuktig kveld på by'n. Så vet man at man treffer lissom! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har nå byttet ut et par av diodene i kjøleskapet med blåe dioder. De er så ufattelig mere lyssterke at jeg må sette på en motstand. Gidder ikke gjøre ferdig modden før jeg finner rett motstand. Har de liggende på jobb i morgen, så jeg får gjøre en uppdate i morgen eller tirsdag Kjedelig å bli blendet av kjøleskapet når man er på kjøkkenet liksom, hehe. DrE Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Casemodde Frysern... legg Katoder rundt og lage noen hull til Vifter osv.. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Casemodde Frysern... legg Katoder rundt og lage noen hull til Vifter osv.. Kansje litt kiper'n med vifter på frysern da... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 HAR DET!!! Kjøper (evt. lage) lange rør som vi trekker fra fryseren til pc'en!!! Homemade VAPO! Trenger bare et par 120mm delta vifter til å blåse opp det kalde! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hehe.. vil vel kanskje ta knekken på frysern etter hvert da men hva med å fjerne sokkelen (hvis den har det) og sette på lys under? sett blått lys under hele kjøkkeninnredninga og.. så det får sånn "UFO"-look Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 modde kjøleskap inn i eit gamalt kabinett, perfekt for lan Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 modde kjøleskap inn i eit gamalt kabinett, perfekt for lan Slik er kansje bedre Mange andre som har prøvd seg på det samme, men får stort sett problemer med kondens. Hvis man derimot, slik som du sier, setter et kjøleskap inn i pcen bare for kjøling av drikke, ja da gjør jo ikke det noe. -Men for guds skyld, finn en liten bærbar kjøleboks Lenke til kommentar
granhus Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hehe, hva med å bygge pcen inn i dass? da har du ferdig vannkjøling uten å bruke en krone Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 kom på en genial idè til dass lysa.. men den er kanskje litt vanskelig å gjennomføre.. man får borret et "rør" inni plexi lokket, og så trekker man lystråden igjennom.. da trenger man ikke å bekymre seg for back-splash... eller lage et hakk i lokket, legge lyset inni, og så tette igjen med enten teip eller limpistol.. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 lurer på hvordan det ser ut hjemme hos noen av dere blit vel litt sliten av neon over alt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Blir det noe av det kjøleskapet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå