Arctic Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Heftig! Hvilket lys er det brukt? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 nice . ****** at ikke jeg kommer på di brae ida Lenke til kommentar
Rage Against My Machine Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Er det ingen som skal modde et kjøleskap snart? Endret 20. desember 2003 av Rage Against My Machine Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Konge dass NoName.. Den var 1337 Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tipper NoName gleder seg til å gå på dass hver dag Lenke til kommentar
manpower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hva er det du hadde modda den dassen din med noname? kunne tenkt meg å gjøre noe slikt jeg å Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 var jo akkurat det jeg tenkte på i den posten jeg postet før i denne tråden, mangler leds på lokket men... tøffeste dassen jeg har sett... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva med å montere en katode i dassen som reagerer på lyd, slikt fra sunbeam. Heftig dass hvis man har litt magevondt.. disko fever! Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe... Lyset er ikke noe annet enn en gammel "lystråd" jeg hadde liggende. Det minner om en gjennomsiktig plastslange.. Tror å husker at det egentlig er beregnet til bruk utendørs...(rundt vinduer, pynting av juletre...osv..) Det var en periode for mange år siden, at allt skulle være opplyst. I den ene enden går ledningen ut, til en omformer som står rett i stikkontakten. Er ivertfall vanntett.. Tror ikke det er noen "neon" effekt av det, men det lyser ivertfall noe forferdelig opp det hvite porselenet.. Er bare noe jeg har hatt liggende på gutterommet i maange år.. I lokket er det bare skåret ett hull, som jeg har pusset kantene på, og limt ett plexiglass under. Helt vanlig metode. Hehe... det hadde jo vert utrolig morro med lys/lyd styring. Men jeg tror ikke det går med dette lyset, da det tar en liten stund før det tennes/lyser ordentlig.. Om jeg gleder meg til hver gang jeg går på dass...? vell.. Jeg har ivertfall leselys i mørket.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Oooo, det hørtes jo greit ut. Men for guds skyld, pass deg for overslag! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Er det ingen som skal modde et kjøleskap snart? Jo, jeg tar mitt i kveld. Jeg lover DrErling Btw, TrommelModden var genial, genial, genial! Absolutt hinsides! Endret 22. desember 2003 av DrErling Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det ingen som skal modde et kjøleskap snart? Jo, jeg tar mitt i kveld. Jeg lover DrErling Btw, TrommelModden var genial, genial, genial! Absolutt hinsides! Nå har du sagt det, så nå gjør du det Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg presenterer for dere "The Kjøleskap" (dog ikke ferdig enda, men det kommer) Dette er et nytt kjøleskap, under 1 år gammelt, av merke GRAM. Det har 8 grønne dioder i fronten som antyder temperatur, pluss èn på-indikatorled. Jeg irritere meg grønn (tog du an?) over grønne lysdioder, så THEY GOTTA GO! Pre-mod: Så juksar me litt: Et ******* herk å få av topp-panelet da det var festet med torx skruer, og jeg måtte lete lenge og vel for å finne torx verktøy i huset!!! Her begynner det å ligne et printkort ja! Her og! jøje meg! Så skulle jeg finne frem loddebolt og blåe lysdioder. Fant èn diode og ikke noe loddebolt.... Typisk at det ligger på jobb når jeg endelig har bestemt meg for å modde kjøleskapet... to be continued i morgen! BTW, heldigvis er kjøleskapet så høyt at samboeren min ikke ser "industriområdet" på toppen av kjøleskapet.... *HIRR* Endret 22. desember 2003 av DrErling Lenke til kommentar
karamba Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm... ser at det er grønne led`s på mitt kjøleskap også... Takk! Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Det var da fryktelig med fantasi i dette topicet edit: skrivefeil Endret 22. desember 2003 av BenjBøgw Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Plexidass da, dere er gale Synes jeg ser det for meg...do sete med gjennomsiktig plast der du ser piggtråden inni, dasslokk med 120mm vifter som sørger for ventilasjon og Blacklights for å få det til å fluorisere nedi der bølgene skvulper LoL Haha, der jeg bodde før hadde vi faktisk gjennomsiktige dasslokk med piggtråd inni På den andre dassen hadde vi pasta istedet for piggtråd Seriøst Arctic, jeg tror du må få deg ny jobb med lengre arbeidstid! Du har helt klart for mye fritid Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, jeg har også sett det dasslokket som er gjennomsiktig med innstøpt piggtråd! tror det er noen relics fra 70-tallet men det jeg så var på vei til dynga tror jeg Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hallo! det som er fancy er jo trenasparent doskål med fisker svømmende rundt!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dassen var jo rå... Neeeei, dassen var BLÅ! DrE Your average refridgeratormodda`. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 HAHAHAHAHA!!! Så utroooolig genialt :-) *latterkrampe* casemod på en vaskemaskin! Den var ny :-) Det er utrolig hvor kreative folk kan være....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå