Gå til innhold

Jeg presenterer for dere "The Tørketrommel"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket  :D  

 

tror det hadde blitt en liten panic situasjon

 

Bedreløsning: (billigere åsså)

 

Bruk Glapakk, eller hva det heter.. Slik Plastik som er klissete som du putter over maten din når den ligger i kjøleskapet.. :D

 

Funker som ******!

Lenke til kommentar

 

Bedreløsning: (billigere åsså)

 

Bruk Glapakk, eller hva det heter.. Slik Plastik som er klissete som du putter over maten din når den ligger i kjøleskapet..  :D  

 

Funker som kjøss!

 

That would be "plastfolie"...

 

hva med stekovnen?... legge inn sånner neon slanger der de gløde "pinnene" er.. En betingelse til dette må jo da være en slik med glass plate...

Lenke til kommentar

Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen :p

 

Men ser for meg selv,

 

Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som;

 

Bidè, hårføner, luftrenser, etc.

Lenke til kommentar
Den der var kul og orginal ja :)

 

Kjøleskapet neste?

Du må i såfall ha to ruter (og kanskje litt vakum) for at du ikke skal miste for mye av kulden.. Det kan vise seg å være litt vanskeligere.

 

Ingen problem! Jeg kjenner en som lager isolerglass. Dvs, jeg kjenner han ikke, men glassmesteren da :roll: Få han til å smekke i sammen et 3-lags glass i passende størrelse. Mulig det går an og lage 4-lags også? Burde bli bra nok isolert.

Største problemet blir vel og holde det ryddig og rent i kjøleskapet :roll:

Lenke til kommentar
Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen :p

 

Men ser for meg selv,

 

Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som;

 

Bidè, hårføner, luftrenser, etc.

hvor mange her i norge er det som har bidè? :roll:

tror jeg hadde fått litt sjokk hvis jeg hadde vært på besøk hos en sauebonde og han hadde det :lol:

Lenke til kommentar
Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen :p

 

Men ser for meg selv,

 

Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som;

 

Bidè, hårføner, luftrenser, etc.

 

Hørt om å slenge dasspapir neddi dassen først..? Ganske grei metode for å unngå backsplasher :o

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

plastfolia ja, vekker "gode" minner, husker jeg var på LAN, og da måtte jeg\vi finne på noe tull, så vi tok plastfolie på alle dassene, og når en liten uskyldig gott skulle på do å pisse, hører vi bare banning fra dassen. dritt artig for oss da, men om det var morro for den lille uskyldige gutten , nei det vet jeg ikk

 

e :p

Lenke til kommentar

hehe, hadde vært morro å modde dassen da, hva med å legge en neonwire under der vannet kommer fra, rundt hele, så det lyser nedi dassen, sette leds ved festene på lokket, det må jo være plexi da. :yes:

og skifte ut den stanga du drar opp med en forsterket, vanntett kald katode.

 

kan jo lage ett vindu, på vanntanken, er vanskelig, men fullt mulig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...