Papirpose Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket tror det hadde blitt en liten panic situasjon :lol: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket tror det hadde blitt en liten panic situasjon Bedreløsning: (billigere åsså) Bruk Glapakk, eller hva det heter.. Slik Plastik som er klissete som du putter over maten din når den ligger i kjøleskapet.. Funker som ******! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Bedreløsning: (billigere åsså) Bruk Glapakk, eller hva det heter.. Slik Plastik som er klissete som du putter over maten din når den ligger i kjøleskapet.. Funker som kjøss! That would be "plastfolie"... hva med stekovnen?... legge inn sånner neon slanger der de gløde "pinnene" er.. En betingelse til dette må jo da være en slik med glass plate... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Dassmod er heller ikke en ny idé! Vi har snakket endel om det før, i sammenheng med disse gjennomsiktige dasslokkene med ymse saker og ting innstøpt. En neonwire limt fast under ringen, og voila! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Lage dassring av pleksiglass og legge rød neonwire nedi, og få det til å sjå ut som den gløder når du setter deg Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen Men ser for meg selv, Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som; Bidè, hårføner, luftrenser, etc. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Den der var kul og orginal ja Kjøleskapet neste? Du må i såfall ha to ruter (og kanskje litt vakum) for at du ikke skal miste for mye av kulden.. Det kan vise seg å være litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Den der var kul og orginal ja Kjøleskapet neste? Du må i såfall ha to ruter (og kanskje litt vakum) for at du ikke skal miste for mye av kulden.. Det kan vise seg å være litt vanskeligere. Ingen problem! Jeg kjenner en som lager isolerglass. Dvs, jeg kjenner han ikke, men glassmesteren da Få han til å smekke i sammen et 3-lags glass i passende størrelse. Mulig det går an og lage 4-lags også? Burde bli bra nok isolert. Største problemet blir vel og holde det ryddig og rent i kjøleskapet Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen Men ser for meg selv, Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som; Bidè, hårføner, luftrenser, etc. hvor mange her i norge er det som har bidè? tror jeg hadde fått litt sjokk hvis jeg hadde vært på besøk hos en sauebonde og han hadde det Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det ville vært en DRITTJOBB å modde dassen Men ser for meg selv, Blacklight nedi så hele dassen blir lilla. Lakke hele dassen på utsida, Deltavifte over vannet så ikke vannet spruter opp i ræva når bommelommen treffer vannet. Div knapper for å styre forsjellige funksjoner som; Bidè, hårføner, luftrenser, etc. Hørt om å slenge dasspapir neddi dassen først..? Ganske grei metode for å unngå backsplasher :o Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det å modde kjøleskapet er jo kult da.....masse kjøling til cpu og system....og gpu Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Yeah! La os vekke denne igjen . Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Yeah! La os vekke denne igjen . leste den i dag.....måtte bare legge inne et......... men ja....setter fantasien min i swing............... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 plastfolia ja, vekker "gode" minner, husker jeg var på LAN, og da måtte jeg\vi finne på noe tull, så vi tok plastfolie på alle dassene, og når en liten uskyldig gott skulle på do å pisse, hører vi bare banning fra dassen. dritt artig for oss da, men om det var morro for den lille uskyldige gutten , nei det vet jeg ikk e Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hehe, hadde vært morro å modde dassen da, hva med å legge en neonwire under der vannet kommer fra, rundt hele, så det lyser nedi dassen, sette leds ved festene på lokket, det må jo være plexi da. og skifte ut den stanga du drar opp med en forsterket, vanntett kald katode. kan jo lage ett vindu, på vanntanken, er vanskelig, men fullt mulig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Genialt Orginalt Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 HEHE...... Er det dass'n min dere snakker om eller? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dassen var jo rå... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Fet dass! Har du plexiglass? Litt kjipt å legge igjen fartsstriper der... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Men deven for en bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå