Arctic Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Nå skal det først sies at dette ikke er mer datarelatert en overklokking av tannbørster. Så hvis jeg poster på helt feil plass, så bare gi meg en smekk. :oops: Om prosjektet: Tja, det er vel ikke så mye å fortelle. Kjøpvarer hele veien. Sunbeam window kit og en lazer led. Jeg gidder ikke å bruke såååå mye tid på slikt. Jeg fikk ikke "rette" effekten på bildene siden det er så lyst i rommet, men det blir vel bedre til vinteren I motsetning til en vaskemaskin, går ståltrommelen rundt slik at man ser det fra siden. Edit: leifs Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Applaus!!! Den beste posten hittil. Hvem viste at et kjerringleketøy kunne bli så stilig. Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Nå skal det først sies at dette ikke er mer datarelatert en overklokking av tannbørster. Så hvis jeg poster på helt feil plass, så bare gi meg en smekk. :oops: Om prosjektet: Tja, det er vel ikke så mye å fortelle. Kjøpvarer hele veien. Sunbeam window kit og en lazer led. Jeg ikke gidder å bruke såååå mye tid på slikt. Jeg fikk ikke "rette" effekten på bildene siden det er så lyst i rommet, men det blir vel bedre til vinteren I motsetning til en vaskemaskin, går ståltrommelen rundt slik at man ser det fra siden. Veeeldig bra!! Helt klart en ener blant mods her!! Grattis! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Du er stor 8) mvh knutern_ Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 NICE :smile: Nå får du bare passe på at du ikke lar øynene gå helt i spinn når du sitter der og stirrer inn Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 si meg en ting artic, hvordan i huleste fikk du den idén? tenkte du plutselig: idag skal jeg modde tørketromelen min!? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Teori 1 - Han har sikkert vært på fylla og kommet hjem, sett case mod vinduet og tenkt "What the heck, jeg gjør det bare nå" og kastet seg over feil "kasse" Teori 2 - Han gikk i søvnet? Teori 3 - Mye penger og lite å gjøre og vil være orginal Jeg tror mest på Nr. 1 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hehe, takk takk folkens! Hvor jeg fikk idéen? Vel, det har jo vært snakk om overklokking og modifisering av hvitevarer her så lenge jeg kan huske. Og det blir vel teori nr 3, bortsett fra at hele greia kostet meg 200 kr. Altså ikke noe stort utlegg Sitter forresten og lurer på hvordan i huleste det kunne bli refleks av sluken på gulvet i bilde nr 2. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Kjipt å frakte pcen til lan med tillhenger da Nice modd ellers. Hva med å lakke den også ? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hehe, takk takk folkens! Hvor jeg fikk idéen? Vel, det har jo vært snakk om overklokking og modifisering av hvitevarer her så lenge jeg kan huske. Og det blir vel teori nr 3, bortsett fra at hele greia kostet meg 200 kr. Altså ikke noe stort utlegg Sitter forresten og lurer på hvordan i huleste det kunne bli refleks av sluken på gulvet i bilde nr 2. Er det glass luke eller no foran? Eller er den hul under så lys som traff sluken reflekteres og med plexiglasset og refleksjoner i hytt og gevær så kommer det mye rart inn i kamera... Lenke til kommentar
daho Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Tøft... Da modder jeg dassen. Nytt lokk i plexi, rissa inn "Shit Happens" under, med leds slik at det lyser opp. :smile: Ikke noe problem med å tisse i mørket Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Tøft... Da modder jeg dassen. Nytt lokk i plexi, rissa inn "Shit Happens" under, med leds slik at det lyser opp. :smile: Ikke noe problem med å tisse i mørket Ja det hadde vært noe.. Hadde faktisk vært rått.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Plexidass da, dere er gale Synes jeg ser det for meg...do sete med gjennomsiktig plast der du ser piggtråden inni, dasslokk med 120mm vifter som sørger for ventilasjon og Blacklights for å få det til å fluorisere nedi der bølgene skvulper LoL Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg har bare en ting å si: jeg her helt målløs! Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg har bare en ting å si: jeg her helt målløs! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Pent Forsåvidt - en dass med plexi i lokket og laserleds på undersiden hadde vært toppen. Lurer på hva farsan ville si hvis han kom inn på badet og det lyste fra dassen Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hva med vannavkjølt dass, du har jo vannet i sisterna så er det bare å mode det litt. Du kan lage underspyling så en ikke trenger dasspapir og føner til tørking. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Den der var kul og orginal ja Kjøleskapet neste? Lenke til kommentar
umy Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 hvis du vil være skikkelig drittsekk, lager du bare et lokk av plexi, passer på at det er helt blankt, så når fattern skal på dass på morran pisser han på lokket tror det hadde blitt en liten panic situasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå