fantaorange50ore Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Hekkku Endret 10. desember 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Finn et eller annet du er god på, og oppsøk miljøer rundt det. Jeg er for eksempel innmari sjenert i vanlige sosiale sammenhenger, men eier nesten ikke hemninger om jeg drar på dataparty. Det er fordi jeg kan mye om data, og føler meg derfor selvsikker sammen med likesinnede. 3 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Å vise en genuin interesse i mennesker du ønsker å være venner med er en fin start. Det er vanskelig så lenge du ikke klarer å holde igang en samtale. Så utifra det lille du sier har jeg bare et tips. Snakk med folk du ikke kjenner og få dem til å snakke om seg selv. Er du 17år og ikke går på skole så er det kanskje ikke verdens enkleste oppgave. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ya martine har svaret.. finn en plass der du føler deg comfy, du finner fort ut hvor du ikke føler deg comfy.. det å føle seg som en reserve venn er ikke noe behagelig.. men du må nok forandre deg for at du skal komme høyere i rangen host folk, det er bare slik det er. Selfølgelig finnes det unntak der folk tar deg for den du er og ikke lar deg stå på side linjen når noe annet skjer. best of luck brah Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 er nok ganske kjørt når det kommer til å danne venner i klassen. De fleste sosiale kliks dannes iløpet av den første måneden. etter det må du finne en ny arena helst hvor alle som møtes er relativt ukjente. Sosialt sett er folk alltid mere instilt til å bli venner med folk når man kommer på en ny arena hvor det ikke er eksisterende kliks. Og så iløpet av relativt kort tid dannes begynenr klikk å dannnes og så styrkes de over tid. Etablerte kliks krever flaks, invitasjon eller masse masse arbeid for å penetrere. Alltid mye lettere å finne en ny arena. derfor er det veldig viktig ved entre til en ny arena å være mer sosial en du kanskje er. Litt over sosiale i begynnelsen og så kan man roe seg litt etterhvert. tips er å skaffe deg flere strenger å spille mao at du kan snakke om ting som fotball og musikk etc. Og ofte litt mer enn "jeg liker pop og rosenborg men vet ikke så mye mer". være offansiv i start fasen på nye arenaer. Introduser deg selv til andre. Og få andre til å hilse på hverandre. Å inkludere andre i det du gjør. Om ikke vennene kommer til deg så får du komme til vennene. (ikke kom i venner bad mojo) unngå nubie feila om å fokusere for mye på deg selv og dine historier. Folk er innerst inne alltid litt ego sentrisk. Svar på ting du blir spurt og ikke vær for ivrig med å komme inn med din historie eller syn på saker. Hva hvem og hvorfor er alle gode ting å spørre for å komme i kontakt med andre menneskers interne ego. For ingen liker han som bare babler om sæ sjøl. og til slutt forsøk å daske folk i klassen i asniktet med din penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå