Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun liker meg, jeg liker hun men jeg tør ikke å kysse henne

Anbefalte innlegg

Tror ikke jenta skal noe ikveld, så jeg får vel bare prøve :)

Når jeg ga henne kos igår å sa hade, så koste vi 1. gangen og sa hade, hun holdt meg igjen mens jeg skulle til å snu meg så tar henne tak i meg og koser meg for 2. gang. når vi er ferdige å kose da så ser jeg på henne sakte og hadde tenkt til å gå for det.. men så feiga jeg ut..

Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939

Nå må du for pokker meg ta deg sammen. Hun nærmest skriker etter at du skal kysse henne, så nå er det bare for deg å gjøre det. Hva venter du på? Det er ikke alle som er like heldige som det du er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ikke hun ta initiativ til første kyss???

Ettersom hun hinter om kyssing, så synes jeg det hadde vært best for henne å bare ta tak og kysse han. Men kvinnfolk er kvinnfolk...

Ellers: enig med tofagerl ovenfor her. Problem fram, finne ut sammen, og i tillegg så er det litt søtt :)

Lenke til kommentar

Dere har rett!

Gjør jeg ikke noe snart vil hun gå lei.

Tror ikke jenta skal noe ikveld, så jeg får vel bare prøve :)

Når jeg ga henne kos igår å sa hade, så koste vi 1. gangen og sa hade, hun holdt meg igjen mens jeg skulle til å snu meg så tar henne tak i meg og koser meg for 2. gang. når vi er ferdige å kose da så ser jeg på henne sakte og hadde tenkt til å gå for det.. men så feiga jeg ut..

Du gjør det feil og tipsene her er dårlige også. Det eneste du får til er å gjøre deg selv nervøs og det skal mye til å gå inn for et kyss. Det er ikke når du sier hadet at du bør gå for et kyss. Noen får det til, men de er ikke spesielt nervøse mennesker. Ingen jenter har jeg kysset på den maten, jeg har prøvd men det har fungert darlig.

Du må gjøre dette igjennom eskalering av fysisk kontakt. Mens du holder på sa bør du ikke gå for hennes private deler, men fysisk kontakt er viktig. F.eks. putt bena dine immellom hennes og press henne inntill deg. Dereter, se henne i øyne og skrubb nesen din inntill hennes. Og så går du for det. Dette skal være naturlig og du kan prate i prossessen. :thumbup:

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten, kom på et muligens problem.

Når jeg kysser lener jeg hodet mitt mot venstre, mens henne mot høyre.

Åssen går det ann å kysse da?

Det går ikke ann, en av dere må lene den andre veien. Aldri opplevet at dette har vært et problem.

Lenke til kommentar

Skjønner.

Hun begynte å snakke med meg på face nå og sa at hun hadde tenkt å kysse henne når jeg var hos henne ista (feira 17. mai med familien hennes). men hun sa det virka som at jeg ikke hadde så lyst. Så spurte hun meg om hun hadde kysset meg, hva jeg hadde gjort da. da svarte jeg kysset tilbake såklart. og da sa hun, jaja, bare å vente til neste gang vi møtes da :)

Vel, nå er jeg nervøs..

Føler det blir litt "press".

Og jeg klarer ikke å vende hodet til høyre for kysse, bare går ikke!

Lenke til kommentar

Ikke føl det som noe press.. Tenk på at etter dette kommer forholdet deres til å være mye diggere :D . Begge vil jo det, og du bør bare hoppe i det!!! Og det med hodet... Øv, det går fint skal du se. Du trenger dog ikke snu hodet noe veldig mye.

Lenke til kommentar

Åh din dust, hadde det vært hun jeg holder på med så hadde jeg tatt trippelsaltomortale hele veien til skolen. Hun vil jo kysse deg, da er det bare å gjøre det, og det der med hodet trenger du jo egentlig ikke tenke på, er jo bare noen få centimeter man skal til siden uansett, det skjer helt naturlig :)

Lenke til kommentar

Har helt glemt å oppdatere!

Beklager.

Ihvertfall, igår(på onsdag) så klina vi.

Lå der og følte meg som en komplett idiot.

Hadde virkelig ikke greier på hva jeg drev med, fordi jeg måtte vende hodet til høyre.

Skal til hun imorra, og vi kommer gærantert til å kline mer.

Gruer meg som et helvete!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...