AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei. Det er en jente jeg er veldig interresert i. Vi har det bra sammen, og ja, alt er egentlig bare bra. Jeg snakket med beste-venninen hennes her forleden og da spurte hun meg om jeg var interresert i hun. Jeg svarte da at jeg var det, og da sa hun at jenten jeg liker, er også interresert i meg. Og nå kommer problemet, jeg tør rett og slett ikke å kysse hun.. Jeg vet hun liker meg, men liksom, det bare går ikke! Jeg tror at hun hinter enkelte ganger til at jeg skal ta intiativet til å kysse hun. Noen andre som har det på samme måte? Jeg er forresten 17, og hun er 16. Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor tør du ikke kysse henne? Hun vil at du skal ta intiativ, dere liker hverandre, klin i vei! Hiv smitter ikke ved kyssing uansett, kyss til dere blir blå i trynet! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så ikke gjør det. Gi henne en klem, stryk henne på kinnet, eller gjør noe annet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 I en passende stund: Bøy ansiktet ditt mot henne og se hvordan hun reagerer. Dersom det går seg til, kysser du henne. Dersom du ikke tør eller du føler det ikke passer helt, så bare backer du ut og gir henne en klem, stryker henne, gir henne et kyss på kinnet eller visker noe i øret- eller noe annet. Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gi henne en god klem og la blikket og pannene deres 'møtes' etter klemmen. Et kyss skal være uungåelig. Lenke til kommentar
_Blondina Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er jo litt synd at du tenker på den måten dersom begge er interesserte i hverandre. Hvis jenta sitter og venter på at du skal kysse henne, er det kanskje på tide å gjøre det? Mitt tips er at du ikke går inn for kysset med 100 km/t, men at du rolig nærmer deg henne og går inn for kysset på en langsom måte sånn at hun vet hva som skjer. Som i forslaget over her, når dere klemmer hverandre kan du kysse henne først på kinnet og så går det nok ganske naturlig derfra. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg tenkte slik en gang jeg også. Ta deg god tid, ha mye fysisk kontakt og bygg opp litt momentum. Se henne inn i øynene, beveg deg saakte framover mot leppene hennes og kyss henne. Det er ingenting hun vil mer enn å kysse deg, sånn FYI. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Hmm, jaok. Får vel bare prøve neste gang jeg er med hun da Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Men du, ikke prøv for hardt... Det blir ofte kunstig og icky. Bare prøv å bruk tid på å være nær henne. Du vet, intimgrenser skal brukes litt tid på å krysses Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Argh.. Kom nettop hjem fra henne nå.. Når vi sa hade og ga hverandre en kos så stoppet henne og så meg dypt inn i øynene mens hun sto stille. Jeg kjønte vel med engang hva hun hintet til.. Hun kom akkurat ut av et langt forhold for ca. 3 mnd sia. Og jeg får ofte skryt av jenter pga. utseende mitt. Jenta er veldig, veldig pen og populær. Og, jeg har vel aldri kyssa en jente før.. Så det som egentlig stopper meg er at jeg ikke kan kysse. Har aldri gjort det, og vet ikke åssen det skal gjøres.. Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Å kysse er omtrent som å spise en veldig god yoghurt fra beger, uten skje. Alle kan å kysse, man gjør det bare på litt forskjellige måter. Finnes ingen "gal" måte, mener nå jeg, bare ikke overdriv. Edit: Yoghurt-greia var spøk. Ikke gjør det. Endret 10. mai 2011 av Sufficator 5 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har du aldri sett en film gutt? Samme prinsipp. Hånda bak nakken, start forsiktig, ingen tunge, det er heller ikke en konkuranse for å se hvem som kan åpne munnen mest. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Sufficator: haha, jeg wtf'et av yoghurt rådet ditt xD Glad for at det var bare en spøk tofagerl sier noe viktig her, det tar litt tid for å krysse intimgrenser, spesielt i så ung alder. Så ikke forhast i noe, og ikke press for mye på kyssingen. Ofte så kan andre fysiske ting og signaler være minst like givende, slik som å forsiktig stryke henne på halsen og nakken etc. Men det første kysset er som ofte en "seal the deal" når man ligger å vipper mellom forhold eller ikke forhold. Når det kommer til kyssingen, så ikke tenk at dere skal råkline med det samme. Tenk små steg istedet: begynn med en lett berøring av leppene dine og hennes. Prøv å spiss de litt, men samtidig ikke stram for mye, fordi de skal beholde sin mykhet Ellers er det bare å slappe mest av i hele kroppen og hold kysset litt lenger enn "vanlig". Hvis du føler at tiden står stille og at du og henne er de eneste menneskene i hele universet, så gjør du det riktig ;P ....og for guds skyld, hold øynene dine lukket under kysset. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 ....og for guds skyld, hold øynene dine lukket under kysset. Liker best å ta "killer blikket" under første kyss. Gir liksom den lille ekstra spenningen.. haha neida, men det er på en måte "bare å hoppe i det". Det kan være vanskelig å gå ut av sin comfort zone, men du kommer ikke akkuratt til å angre når du først gjør det. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Husk å flekke tenner, det tyder på dominanse og da blir hun ekstra tent! 4 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis du er i tvil, dask henne i ansiktet med din penis. Du må bare kjøre på, før jenta blir lei. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Var med henne idag. Jeg tørte ikke. Jeg blir irritert over meg selv, fordi jeg vet jo at hun også vil kysse meg. Men når jeg ser henne dypt i øya og hun gjør det samme tilbake så er det bare så vannsklig å gå sakte mot henne og lukke øynene osv.. Det bare går ikke.. Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939 Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kyss hun eller så finner hun noen andre å kysse Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Veldig sant. Du må få gjøre noe gutt! Begynn forsiktig, sitt tett, hold henne i hånda. Legg hode på hode hennes, gitt at hun er lav nok. Ellers kan du sikte på skuldra. Uansett må du kysse henne snart. Trikset er å bevege lene deg frem, hånda bak nakken gjør at du får kontrollen, og når dere sitter så tett trenger du knapt nok å snu på hode for å kysse henne. Ikke noen råklining, et normalt kyss holder lenge. Omtrent 1 sek i varighet. Nå tror jeg ikke at du kan få det mer step for step. Bare å gjøre det. Hva har du å tape? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Dere har rett! Gjør jeg ikke noe snart vil hun gå lei. Tror ikke jenta skal noe ikveld, så jeg får vel bare prøve Når jeg ga henne kos igår å sa hade, så koste vi 1. gangen og sa hade, hun holdt meg igjen mens jeg skulle til å snu meg så tar henne tak i meg og koser meg for 2. gang. når vi er ferdige å kose da så ser jeg på henne sakte og hadde tenkt til å gå for det.. men så feiga jeg ut.. Postet av anonym: 1558a3bc2aca443c789ffa40ea66c939 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå