diamantkort Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Når jeg skal lage kopiere blir det i svart hvitt :O Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Tror kanskje du bør utdype (endre) spørsmålet dit slik at folk forstår hva du lurer på... Endret 6. mai 2011 av awesnes Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Altså, jeg vil ha når jeg kopierer i originalfargen, det endres jo til svart hvitt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 I hva da? Hvilket program? I kopimaskinen? Du sier alt for lite.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nå skal jeg være forsiktig med å påpeke dårlige formuleringer og skrivefeil, men sett deg ned i tre minutter og skriv slik at vi kan forstå hva du mener, den siste setningen forklarer jo ingenting. Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 I Photoshop Cs5 skal jeg kopiere noe. Jeg bruker clone stamp, og kopierer fra et sted, men der jeg skal sette inn det jeg har kopiert blir det bare svart hvitt. Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 http://www.wonderhowto.com/how-to-reset-tools-photoshop-184195/ Hørt om internett ? Det er verdens største oppslagsverk. Det tok meg ca 0,3 sekunder å finne denne linken med å skrive Photoshop Reset Tools og trykke Enter i Google... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå