|FSK| Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 De som bor i hybelleiligheten vår kom nettopp til oss med et spørsmål om det var mulig at vi kunne dele adsl-linjen med dem, og dele regningen. Dette fordi de nå hadde fått svar fra ngt om at de ikke ville endre på telefonlinjen uten godkjennelse fra huseier, og far e'kke helt villig til å endre på noe i en leilighet hvor folk kommer og går årlig. Så det jeg lurer på, før jeg syns selv det er greit, er om det i det hele tatt er lov? Nå er jo alt i samme husstand, så det burde vel gå greit? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 De som bor i hybelleiligheten vår kom nettopp til oss med et spørsmål om det var mulig at vi kunne dele adsl-linjen med dem, og dele regningen. Dette fordi de nå hadde fått svar fra ngt om at de ikke ville endre på telefonlinjen uten godkjennelse fra huseier, og far e'kke helt villig til å endre på noe i en leilighet hvor folk kommer og går årlig. Så det jeg lurer på, før jeg syns selv det er greit, er om det i det hele tatt er lov?Nå er jo alt i samme husstand, så det burde vel gå greit? Det går jo greit, NGT kan uansett ikke vite hva du gjør med ditt eget lokalnett. I og med det er hybler i samme hus så burde det ligge innenfor det som uansett blir ansett som OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå