Nikona Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 På en kjøretur en sen kveld krydde det av padder i veibanen. Veldig fascinerende, for hvorfor i allverden er asfalten så attraktiv? I lysene fra bilen og med blitz ble disse to fotografert. Kritikk? Brennvidde 300 mm. 1/160 sek. F 5,6. Iso 200. 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 humm, slett ikke værst tatt i betraktning forholdene. skarpt på øyet, fokus treffer der det skal! muligens kunne du brukt litt mindre blender, synest fokus området ble litt kort. det mangler litt av den ene foten. ser ut som de koser seg, her blir det nok familieforøkelse. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 5,6 er minste blender på 300 mm. Hadde jeg hatt kortere brennvidde, måtte jeg gått nærmere, og da snudde fotoobjektet ryggen til og vandret av gårde. Så spørs det bare om de unngikk trafikkdøden. Det var ganske mange flatklemte individer også rundt. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 hei, med mindre blender mener jeg mindre blender åpning.. altså f6,3-f8 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 hei, med mindre blender mener jeg mindre blender åpning.. altså f6,3-f8 Ja ja ja, selvfølgelig! da får jeg prøve å huske det til neste vår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå