fsx v1.1 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Hei jeg lagde en spammer som bare spammer chaten, som dette 2 2 2 2 2 Koden er Public Class Form1 Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click Timer1.Enabled = True Timer1.Interval = TextBox1.Text End Sub Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click Timer1.Enabled = False End Sub Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick SendKeys.Send(RichTextBox1.Text) SendKeys.Send("{ENTER}") End Sub Private Sub Button3_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button3.Click RichTextBox1.Clear() End Sub End Class men det jeg lurte på er om dette er ulovelig? hva skjer vis jeg publisere bilde av den på facebook? Endret 6. mai 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei jeg lagde en spammer Håper du får bare søppel til konfirmasjonen din. 9 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Hei jeg lagde en spammer Håper du får bare søppel til konfirmasjonen din. Troll!! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Bruk kunnskapen din på noe fornuftig heller. Hva slags form for C er det forresten..? Drevet meg C++ og C en stund, og aldri sett noen programmere slik. Endret 6. mai 2011 av baBuShKa Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 c++ er det microsoft visual basic. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Neste gang, post i Visual Basic forumet... http://www.diskusjon...hp?showforum=46 EDIT: Forøvrig, tilgi sarkasmen til enkelte her inne. Folk begynner bare å bli litt lei av å se "Hello World" i forskjellige varianter. Samt mafiagutter. Endret 8. mai 2011 av ze5400 Lenke til kommentar
johnwo1990 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 men det jeg lurte på er om dette er ulovelig?hva skjer vis jeg publisere bilde av den på facebook? 1. Ikke ulovlig, bare plagsomt. 2. Bildet blir publisert på facebook. En spammer-bot er ikke ulovig, hverken å ha eller utvikle, men følgene av funksjonen til en slik bot kan i noen tilfeller føre til straffeforfølgelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå