Mr_Pingvin666 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har lakt ei digital klokke som jeg kan ha på skrivebordet, men jeg vill at den skal hver altid øverst, jeg trenger en klokke når jeg spiller CS!!! Noen som kan den komandoen til form1, sånn at den altid er øverst!!! Takker for alle svar......[/img] Lenke til kommentar
tasle Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Prøv f.eks. With Self Do SetWindowPos (Handle, HWND_TOPMOST, Left, Top, Width, Height, SWP_NOACTIVATE Or SWP_NOMOVE Or SWP_NOSIZE); som du legger enten i en prosedyre for en "Alltid på topp" knapp, eller i prosedyren for Form1.Create. SetWindowPos er dokumentert i Windows SDK om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Å legge noko så langt fram at det kjem fram når du spiller CS er veldig spesielt (CS benytter Direct3D, som har prioritet over det meste). Prøv å sett FormStyle til fsAlwaysOnTop (husker ikkje heilt kva den heiter). Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det skal nok gå an, ja. Bare sørg for at formstylen er satt til alwaysontop, slik kilogram sa. Så vidt jeg forstår kan man velge mellom Software rendering, d3d og OpenGL i HL/CS, de fleste velger nok OpenGL. Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 jepp bruker OpenGL... Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 testet det, det virket i windows, men så prøvde jeg det i CSHL, og det gikk ikke..... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Som sagt, fordi DirectX/OpenGL har prioritet over Windows, og hindrar alt frå Windows i å verte vist på skjermen. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Som sagt, fordi DirectX/OpenGL har prioritet over Windows, og hindrar alt frå Windows i å verte vist på skjermen. Er det ikke noe som heter 'overlays', eller noe slikt? Vet du hva det er? -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå