Randomizer Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Halo halo! Jeg lurte på om den finnes noen miksebord som er kompatible med Fl studio. Altså at jeg kan bruke det for å endre på lydene i programmet mens jeg spiller av. Noe ala DETTE:, men hvor hver av radene med knotter styrer en kanal med lyd i FL studio. Finnes det noe slikt, eller er jeg helt på jordet? Jeg vet at det finnes mye slikt for Ableton Live, men jeg foretrekker altså FL. Setter pris på alle svar. Still også gjerne utfyllende spørsmål hvis jeg forklarer dårlig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 M-audio Axiom Pro har en funksjon som mapper alle kontrollere på keyboardet til forskjellige funksjoner i mange programmer for å lage lyd, da inkludert fl-studio. Keyboardet vil da fungere som et master keyboard. Jeg mener at m-audio har flere produkter i samme serie, blandt annet et dedikert miksebord slik som det du leter etter, men jeg klarte ikke å finne det i farten. Men her var i hvert fall en liten en http://www.m-audio.com/products/en_us/XSessionPro.html Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Mange takk! Edit: Så egentlig etter et ''miksebord'' i den forstand, ikke et keyboard. Men kanskje den kan brukes til det jeg trenger den og Endret 6. mai 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det fantes som sagt et miksebord i samme serie som jeg ikke klarer å finne igjen. Et keyboard er veldig praktisk å ha om man vil produsere musikk da Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Beklager, leste ikke det du skrev skikkelig. Ja, der har vi kanskje noe. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Illus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 http://flstudio.image-line.com/help/html/basics_controllers.htm Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Se der var det noe ja! Så var det å finne en side som selger det da... Tror dere DETTE er kompatibelt med FL studio? Endret 6. mai 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det der er nok et rent miksebord, om jeg ikke misforstod deg helt så er det et usb/midi miksebord du leter etter? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser ikke slik ut i farta.. Skal du ha en mixer som du skal bruke med software så er motoriserte fadere og dials ett must. Dersom ikke blir det ett helvete å stille inn mixeren hver gang du skifter prosjekt. Og som gammel analog-synth fantast så vet jeg alt om dette Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Skjønner. Jeg er ikke dreven på verken hardware eller software. Jeg ser bare etter et enkelt miksebord som kan brukes med FL studio. Altså at jeg kan vri på knotter for å endre lyd, klang, toneleie, legge inn ekko også videre. Gjerne et som er utformet spesielt for FL. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror denne støtter FL http://www.prolyd.no/Avdelinger/produkter/Miksere-/-Kontrollflate/Kontrollflater/Novation/Novation-Remote-ZeRO-SL-mk-II-USB-kontroller-med-Automap-RMTZeROSLmkII.aspx Grei pris også Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sjekk ut denne. Har hørt at den skal være et av de bedre produktene til Behringer, men jeg tror nok den må programmeres for å få den til å gjøre det du vil i FL. Her er forresten en brukt en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå