Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kloa i han?


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp av dere flittige lesere.

Jeg har flyttet hjemmefra og han bor ennå her i byen. Han er en superflott fyr jeg har møtt i et og et halvt år nå, vi har vært litt på´n, nesten litt kjærester ei stund, og litt av´n osv. men det viktigste er at det er veldig bra kjemi mellom oss, og jeg er helt bestemt på at dette er fyrn som vil kunne få meg til å smile resten av livet. Men han er ikke lett. Han vet han har sjarm og har hatt en del pene jenter tidligere. og han liker ikke at jenter legger seg etter han, eller viser at de åpenbart er interessert. Han må jakte litt, desverre! :) har jo kjørt spillet ganske så perfekt til nå, men jeg begynner å bli lei.. Nå som jeg er i byen, sa han da jeg landa " du vet hvor jeg bor, hvis du har lyst på hook´up:)". Jeg vet jo at jeg kanskje blir sovende der og ligge å prate med han hele natta.

 

Men burde jeg trekke kortene tilbake nå, og slutte å melke kua? Hookup kan gjerne føre til at følelser forsvinner, det blir mer som et ligg og til slutt går vi hver vår vei. dukker jeg ikke opp i dag, får jeg ikke se han på to måneder. Håper jo han skal savne meg for hver gang jeg drar. men samtidig, da får han ikke det han _forventer_ å få slik som resten av året etter jeg flytta?

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et forhold som er basert på å spille roller, er i mine øyne ikke verdt å satse på. En fyr som tilbyr deg "hook up" er heller ikke noe å satse på. Forøvrig er du på feil plass på forumet, men det har andre bemerket før meg. Lykke til videre, og ikke selg deg selv på billigsalg. Vær deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...