BigNekk Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei. Trenger en ny pc. Driver en del med redigering: Photoshop, Sony Vegas, Adobe After effects, Cinema 4d. En del store program. Liker og å spille på pc. Trenger en pc med en del minne. Vil ha en pc som ikkje blir fort varm, er ekstremt irreterende. Hadde vert topp og fått noken tips. Prisen kan ligge mellom 6-7-8 tusen. Kom gjerne med innspill til billigere eller dyrere. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bruker du ekstern skjerm til redigeringen?? Hvis ikke så har Dell XPS mulighet til å leveres med RGBLED skjermer som er et must til redigeringsarbeid. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Nei, bruker ikkje ekstern skjerm Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dell XPS 15 med GT 540 grafikkort og RGBLED monitor kommer på 8100kr sånn ca. Hvis du ikke vektlegger eksakte farger så kan du jo vurdere en ASUS N53SV til 7800kr. Den har litt kraftigere cpu, samme grafikkort men mye dårligere skjerm.(RGBLED'en i XPS er eksepsjonelt bra.) Begge maskiner er gode valg, Asus holder dog noe bedre kvalitet enn Dell men det skal ikke være så stor forskjell. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Kordan er asusen og spille på? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det er en av de beste, om ikke det beste merket, den er nok hakket bedre enn Dell spesielt med tanke på varme/kjøling. Hvis det var opp til meg så ville jeg nok kjøpt en Asus og heller brukt en ekstern skjerm hvis man trenger riktigere farger for redigeringsarbeider. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Da trur eg at eg går for dinna: http://www.dustinhome.no/pd_5010551993.aspx Om det ikkje kjem bedre forslag. Takk for hjelpa! Edit: Finner ingen butikker i Norge som har den på lager. Tar en stund før de forventer og få den inn og. Har du en lignende pc og fåreslå? Endret 7. mai 2011 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er populære maskiner det er snakk om her, og de er jo akkurat kommet på markedet så jeg tror det smarteste er å vente på den du har bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå