ppppppptttttttt Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Hei! Noen som kan hjelpe meg med en god algoritme for å gjøre dette: En array (a1[]) innholder et ukjent antall ord. En annen array (a2[]) inneholder også et ukjent antall ord. Jeg ønsker å sjekke om alle ordene som er i a1[], også finnes i a2[], uavhengig av om det også finnes masse andre ord i a2[].Hvis de gjør det ønsker jeg å returnere true, hvis ikke ønsker jeg å returnere false. Tusen takk! Endret 6. mai 2011 av pholi90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det hevdes at 99 % av alle PHP problemer du måtte ha allerede er løst. Problemet er å finne løsningen. Google problemet ditt. Kernighan & Ritchie har mange av de løsningene du beskriver i sin bok "The C programming language". K & R er tilgjengelig på nettet og løsningen din finnes sikkert allerede i første kapittel. Sørg for at du finner andre utgave. Det skulle ikke være noe problem for deg å kunne forstå C kode. Du finner sikker løsningen på problemet ditt her: http://users.powernet.co.uk/eton/kandr2/index.html Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Takk, men jeg håpet først og fremst at noen hadde en ferdigskrevet metode for det jeg skulle gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå