icarus1983 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Skal muligens flytte til en leilighet som har telefon linje til huset, jeg gidder ikke bruke penger på ett tlf.abn. som jeg ikke kommer til å bruke bare for å få internett, og lurer derfor på hvilke DSL leverandører som levere internett til slike hustander. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Gjør ikke nesten alle ISPer det da? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 De aller fleste gjør vel det. Om jeg husker riktig så krever da Telenor 60,-/mnd for leie av kobber. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Skal muligens flytte til en leilighet som har telefon linje til huset, jeg gidder ikke bruke penger på ett tlf.abn. som jeg ikke kommer til å bruke bare for å få internett, og lurer derfor på hvilke DSL leverandører som levere internett til slike hustander. NextGenTel f.eks. Hvis du er student kan du få b-b-billig abonnement også. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 de fleste utenom Telenor Feil! Telenor kan også levere ADSL uten at du har tlf abb nå. Koster litt ekstra men det gjør det hos alle! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg har ikke fasttelefon, men jeg betaler ikke noe ekstra (har ngt) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 de fleste utenom Telenor Feil! Telenor kan også levere ADSL uten at du har tlf abb nå. Koster litt ekstra men det gjør det hos alle! Nei, det koster ikke noe ekstra hos alle. Vil ikke anbefale noen å velge Telenor, pga høye priser og begrensninger på nedlastet mengde! NGT's studentpriser slår det meste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå