igxx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei! Har akuratt fått nytt internett og nytt multimodem. og jeg er kommet meg på internett, men så kommer det et lite problem. når jeg skal logge meg på 10.0.0.138 så gjør jeg feil på brukernavn/passord, hvor skal jeg få det i fra? og noen forslag? Mvh igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 ps: kan telenor ha den? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/bredbandshjelp/ Modem levert av Telenor vil bli automatisk oppdatert i løpet av de neste ukene. Dette vil kun ha betydning for deg som skal logge deg inn på modemet, for eksempel for å åpne porter. For å logge inn på modemet trenger du ditt online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Har du opprettet eget innloggingspassord, bruk dette. 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Tusen hjertelig takk vis dette fungerer;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå