RIP Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei, jeg har veldig kalde hender og føtter. Merker ikke noe til det før jeg f.eks tar hendene på magen eller når jeg tar på føttene. Noen som har noen tips til å få varme hender? Kjedelig å bli mistenkt for å være vampyr om man tar på noen. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei, jeg har veldig kalde hender og føtter. Merker ikke noe til det før jeg f.eks tar hendene på magen eller når jeg tar på føttene. Noen som har noen tips til å få varme hender? Kjedelig å bli mistenkt for å være vampyr om man tar på noen. Regelmessig trening vil forbedre blodsirkulasjonen. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Noen andre ting? Skal innrømme jeg ikke er northug, men trener da et par ganger i uka. Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Svetter du mye på hendene å føttene? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Vil ikke si det, blir av og til svett i hendene når jeg er stresset. Og på føttene om jeg går med varme sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå