MilKman' Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 God aften! Jeg har nylig fått en knallfin kneskade, som nevnt i overskriften. Det jeg lurer på om det er no særlig sjakktrekk å kjøre bil med denne skaden? Jeg vet jeg ikke skal belaste osv, og legen, samt fysoterapauten min sier jeg ikke bør kjøre bil. Jeg har ingen øvrige smerter i benet annet enn når jeg retter kneet helt ut. Noen som har noen erfaringer med dette? Er litt ålreit å kunne komme seg fra A til B selv med en skade : ) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis du ikke kan legge full vekt på beinet så kan du heller ikke foreta en panikkbremsing så da ville jeg latt bilen stå. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg kan legge ganske mye vekt på når foten er bøyd. Har prøvd å simulere bremsing og gass, og det virker som det går fint. Men du mener fortsatt at jeg bør la den stå? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis risiko for varig kneskade ikke høres særlig skremmende ut, så er det vel bare å hoppe i det. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis du kan garantere for deg selv at du kan stoppe når 4åringen du ikke så løper over veien etter ballen sin rett foran nesa di så kan jeg ikke se noe iveien med det. Hvis du ikke er 110% sikker så la bilen stå, det er vel noen som kan kjøre deg eller som du kan sitte på med. Jeg kjører bil på medisinsk heroin, men det tok lang tid på denne medisinen før jeg mente at jeg kunne takle det, og det var heller ikke opp til meg å godkjenne dette men overlege på Aker og biltilsynet mente også at jeg kunne styre dette selv. Nå har jeg førerkortet for 1 år av gangen, og hvis jeg er på høye doser så står bilen i garasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå