Grythe Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei, det har seg sånn att jeg får bluescreen hver gang jeg spiller bad company 2. Omtrent 15-20 min etter jeg har blitt med i en server. Lasta ned bluescreenviewer og fant ut att det er noe muffins med HAL.DLL . jeg brukte forholdsvis lang til på å få rettigheter sånn att jeg fikk bytta ut den, det hjalp heller ikke. Nå har jeg funnet en annen feil. ntoskrnl.exe står også over feil i bluescreenview. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Irriterer meg veldig. Og ja, jeg har realtek onboard lydkort, men dette er deaktivert, og skulle vel ikke ha noe med saken å gjøre? Ønsker svar så fort som mulig! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har du lagt inn noen windows oppdateringer i det siste? Prøvd nye drivere til skjermkort, chipset, osv? Lenke til kommentar
Grythe Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Har oppdatert skjermkort, hovedkort, og audio, og såklart reinstalert bad company. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå