kiriz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei, Laptop: HP Elitebook 8530p OS: Windows 7 64-bit I går fungerte laptoppen helt fint, ingen problemer. Installerte Need for Speed Underground 2 og Word 2010. (måtte bare si ifra, vet ikke om dette har noe med saken å gjøre) Da jeg skulle starte PCen idag, stod den bare på "Starting Windows". Prøvde å kjøre Sikkerhetsmodus, men samme problemet oppsto / den fryste når den loaded den siste filen. Trykket F8 for å prøve forskjellige diagnoseverktøy, samt Start-up Repair og System Repair. Ingen av disse alternativene fungerte fordi: Jeg får opp en svart skjerm med bare musepekeren som viser. Og slik står det i flere timer / til den automatisk restarter. Har prøvd å putte Windows 7 CDen i, men får samme problemet (svart skjerm med musepeker) - Altså kan ikke formatere... Trykker jeg F8 > "Disable Driver Signature Enforcement" får jeg bare bluescreen ved oppstart. Takk for svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Får du tilbud om å starte fra cd?? Hvis ikke så må du inn i bios å endre bootrekkefølgen til cd/dvd som første bootenhet. Lenke til kommentar
kiriz Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Får du tilbud om å starte fra cd?? Hvis ikke så må du inn i bios å endre bootrekkefølgen til cd/dvd som første bootenhet. Får tilbud om å starte den ja etter jeg har "startet" den kommer jeg rett til svart skjerm med den hvite musepekeren. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmm høres ut som om du har en hardwarefeil da. Er vel bare å få sendt den på rep antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå