793 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Poenget var at det var en blandingsrase, at det ikke nødvendigvis trenger å se ut som en afrikaner.Og poenget mitt var at hun neppe kan kalles en 'blandingsrase' når fordelingen er såpass skjeiv. Kaller man Nordmenn med Samiske aner for 'blandingsrase', for eksempel? Ser du på en del iranske jenter, så er en del av de ganske pene også, selvfølgelig med europeiske trekk, som store kjeveben f.eks.Hvilket er å forvente, ettersom vi har en felles Indo-Europeisk (Arisk) herkomst. For eksempel referer navnet på landet 'Iran' til dets Indo-Europeiske grunnleggere. Denne felles avstamningen utgjør dog bare en del av våre respektive herkomster. I Europa blandet de Indo-Europeiske innvandrerene seg med de allerede fastboende Paleo-Europeerene (Steinalder-Europeerere/Cro-Magnon), mens de i de Arabiske landene har blandet seg med Semitter og Negroide folkeslag. Det er flere og flere som finner seg utenlandske jenter, rett og slett fordi den norske jenta er hjernevasket og sinnssyk, som oftest.Norske jenter er som oftest hjernevaska og sinnsyke? Javel, jeg kan til dels være enig. Uansett artig å se at du har overhodet ingen problemer med å skjære Nordmenn over én, stygg kam, mens fremmedinnvandrere og tredje verdensborgere av en eller annen grunn er hellige for slik krass kritikk. Endret 21. mai 2011 av 793 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Grunnen til at Europeiske kvinner som er tynne er inn er fordi det er de som laget penger, hadde japan tatt over amerika i 1600 så europa og utslettet mestemarten av europeere og verden hadde vært dominert av japanere, hadde de vært skjønnehets standaren i dag og ikke hvite. Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Grunnen til at Europeiske kvinner som er tynne er inn er fordi det er de som laget penger, hadde japan tatt over amerika i 1600 så europa og utslettet mestemarten av europeere og verden hadde vært dominert av japanere, hadde de vært skjønnehets standaren i dag og ikke hvite. Sorry, men for meg ville skjønnhetsstandarden uansett vært europoid, så lenge jeg var av europeisk avstamning selv, naturligvis. Jeg håper da også at de fleste afrikanske menn foretrekker afrikanske kvinner, og at japanere foretrekker japanske kvinner. Det er best slik. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Usikker på om det er best slik, men høres naturlig ut. Når det gjelder mangfold så er det vel bare positivt at vi utveksler gener. Skal uansett mye til for denne gjengen på 7 milliarder utvikler seg til en homogen masse. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva som er fint og ikke er subjektivt Egentlig ikke. Skjønnhet kan måles matematisk, ved bruk av bl.a det gyldne snitt. Det er enkelte estetiske trekk som regnes som universale vakre, og disse forekommer mye mere i europeiske populasjoner enn i noen andre grupper. I den fysiske antropologien vil man legge merke til hvor mye større symmetrien og de proposjonelle ansiktstrekkene er i hvite individer enn i feks semitter og andre raseblandet folkeslag. Folk fra midtøsten har generelt veldig krokete ansiktstrekk, mens asiater i gjennomsnitt er nesten helt flate i ansiktet, og har få former, som får de til å se veldig infantile ut ("søt" av noen), men lite estetisk interessante. Afrikanere har ofte deformerte hodeskaller, med veldig store lepper og brede og flate neser. Det er en grunn til at menn av de største folkerasene her på jorden, foretrekker europeiske kvinner mest. De kan ikke klandres, da skjønnhet (i fysisk form) er noe som er programmert inn i underbevissheten vår, og som er basert på ren matematikk. 793 har helt rett her, majoriteten av skjønnhetene i dag er enten europeere eller annet med stor innslag av europid genetikk. Adriana Lima er et godt eksempel på sistnevnte. Bare ifølge din definisjon. AKA subjektivt. Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Når det gjelder mangfold så er det vel bare positivt at vi utveksler gener.Om man ønsker å utslette mangfold, mener du? Man hverken skaper eller vedlikeholder mangfold ved å blande sammen alle de forskjellige elementene som utgjør et mangfold. Det er som å si at man skaper mangfold innen fargespekteret ved å blande alle de forskjellige fargene sammen til én og samme smørje. Det eneste man oppnår ved det, er tapet av de unike fargene - rødt, gult og blått - og det eneste man sitter igjen med til syvende og sist, er grått. Ellers takk! Skal uansett mye til for denne gjengen på 7 milliarder utvikler seg til en homogen masse.Ja, men ikke så altfor mye til for å blande ut enkelte raser, som for eksempel vår egen. For hundre år siden, utgjorde Europeere (inkludert hvite Amerikanere, Kanadiere, Argentinere, Australiere, osv.) omtrent en tredjedel (om jeg husker riktig) av hele Verdens befolkning. I dag utgjør den Europeiske rasen mindre enn 10% av Verdens befolkning, og uten å vise tegn til å stanse denne utdøende trenden som har pågått siden 70-80-tallet. Om hele Verdens befolkning hadde homogenisert seg i dag, ville Europeere påvirket det endelige utfallet i en ytterst ubemerkelsesverdig grad. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 At europeere utgjør en mindre del av verdens befolkning har jo ikke med at vi dør ut å gjøre, selv om vi europeere kunne fått flere barn per kvinne, men at de andre blir mange flere... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Leste akurattt i lokalavisen at det er veldig stor forskjell i tannhelse mellom Oslo Vest og Øst. 29% av 12-åringene på Smestad hadde hull, mot 55 prosent på Tøyen. En av forklaringene er at det er mange flere innvandrere på Tøyen og disse har, i følge den intervjuede tannlegen, ett helt annet forhold til tannhelse. 1 Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 At europeere utgjør en mindre del av verdens befolkning har jo ikke med at vi dør ut å gjøre, selv om vi europeere kunne fått flere barn per kvinne, men at de andre blir mange flere...Jo. Europeere går utryddelsens sti, og kommer til å bli fullstendig utryddet innen bare et par århundrer med dagens utviklig. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Kan du gi meg en statistikk som tilsier det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Kan du gi meg en statistikk som tilsier det? Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kan du gi meg en statistikk som tilsier det? http://www.prb.org/pdf07/TFRTable.pdf Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg ser at nord-europeerne, som jeg antar du er mest bekymret for, ligger circa 0,1-0,15 for lavt i forhold til reprodusering. Det vil med andre ord ta MEGET lang tid før de blir utryddet... Så hovedproblemet er vel at det blir færre av oss relativt til alle andre? Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi blir neppe totalt utryddet (i ordets rette forstand) om 200 år med en fortsettelse av dagens utvikling, men rene europeere vil komme til å være en liten minoritet i våre hjemland, noe som burde være alvorlig nok. Det finnes små temmelig hvite etniske minoriteter også utenfor Europa, f.eks. Kalash-folket i Hindu Kush-fjellene, som muligens stammer fra gamle indoeuropeiske/indoariske stammer: Så med mindre vi blir utsatt for et brutalt folkemord når/om muslimene blir en majoritet i Europa (eller tvinges til å assimilere), så vil det ta lang tid før vi rasemessig forsvinner helt og holdent. Hovedproblemet slik jeg ser det, er at vi kan komme til å bli en minoritet om dagens "multikulturelle", anti-nasjonalistiske politikk får fortsette. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå