iChristian Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 jeg trodde vi nordmenn visste at vi hadde særlig vakre kvinner jeg... Jeg har i hvert fall alltid vært klar over det. Men jeg tror ikke at artikkel-forfattterne tenkte på ikke-etniske nordmenn i artikkelarbeidet... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Fortrekker nette og tynne kvinner. Dessverre blir norske jenter stadig større. Liker ikke utviklingen. Skal dette virkelig være et godt eksempel på at vestkantfolk er penere? . Ja, ja... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Et noget politisk ukorrekt utspill fra professorene, men hva tenker du? Jeg tenker at "politisk korrekthet" vil bli yttringsfrihetens fall. Slike artikler er rett og slett en hjertevarmer for meg, I.o.m at det viser at det faktisk er folk der ute som tør å si hva de mener, samt basere en hypotese på det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Har lagt merke til at dei mange i denne tråden meinar at dei fleste menn berre går etter kvinner med eit pent utsende eller andre fysiologiske trekk som gjer dei meir interessante. Dette meinar eg er veldig feil. Opp gjennom åra, både i Noreg, Europa og mest sannynlig i resten av verden har vi hatt arangerte ekteskap. Dette er altså logikk ekteskap, der dei går etter den logisk beste partneren. Denne kulturen meinar eg generelt sett er tatt vare på, ikkje akkurat det med at ekteskapa er arangerte, men at dei ser kva som er logsik riktig. Ein kvar mann vil grøsse med tanke på barna dei vil få med ei dum pen dame. I tillegg er det personlegheita som avgjer om ei jente er søt, artig eller god i *** Eg vil i vertfall meine at det er ein blanding av personlegheit, inteligens og utsende som avgjer kven ein vil vere saman med. Endret 20. mai 2011 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hva med oss som bor på vestlandet da? Er vi sånn ekstremt kule og best da? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Befolkningen i Oslo vest blir stadig penere enn dem øst for elva.Kanskje ikke så rart når Østkanten blir bare mer og mer befolket av slike folk: Årsaken er at vakre kvinner vil ha menn med status og makt.På lang sikt, er det det, ja. Men innen det tidsperspektivet som her fremlegges, er det den høyere andelen av etniske nordmenn (Nord-Europeere) på Vestkanten i forhold til Østkanten som er årsaken. Europeere er gjennomsnittlig langt vakrere enn andreneskeraser, hvilket er en tydelig konsensus verden over. De eneste som ikke er bevisste på dette faktumet, er vi Europeere selv. Innenfor andre raser, derimot, gjør kvinnene alt de kan for å etterligne oss, og mennene alt de kan for å anskaffe seg en kvinne av Europeisk utseende. Våkn opp! Ærlig talt, dette er bare rasistisk piss. Det er like sant om du ikke tar med innvandrerene også, og det kommer stort sett av at rike mennesker er penere enn ikke så rike mennesker. Ta en titt på fattige områder i USA og se på kvinnene der. Selv om du sammenligner etnisiter, så er det en markant forskjell. For det andre er det mange pene mennesker i bildene dine. Hvorfor poster du et bilde av Alexander Rybak. Jeg tror mange jenter er villig til å date han. Det er ikke riktig at alle ønsker hvite kvinner. F.eks. blandt vennene mine hvor majoriteten er asiatere, så foretrekker de fleste asiatiske jenter og jeg foretrekker asiatiske jenter selv. Og du viste bare et bilde av en jente og hun er hot! 3 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haba haba zoot zoot, a nam nam! 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Haba haba zoot zoot, a nam nam! Er det henne? Hun er ikke særlig flink til å synge, men pen er hun ihvertfall. Endret 21. mai 2011 av Camlon Lenke til kommentar
793 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ærlig talt, dette er bare rasistisk piss. Det er like sant om du ikke tar med innvandrerene også, og det kommer stort sett av at rike mennesker er penere enn ikke så rike mennesker. Ta en titt på fattige områder i USA og se på kvinnene der. Selv om du sammenligner etnisiter, så er det en markant forskjell.Som sagt, det kommer an på tidsperspektivet man opererer med. For det andre er det mange pene mennesker i bildene dine. Hvorfor poster du et bilde av Alexander Rybak. Jeg tror mange jenter er villig til å date han.Å 'date' ham, er én ting - å faktisk synes han er vakker, er en helt annen. Uten hans status, ville han mest sannsynelig vært ansett som like pen og tiltrekkende som Kristen Gislefoss. Det er ikke riktig at alle ønsker hvite kvinner. F.eks. blandt vennene mine hvor majoriteten er asiatere, så foretrekker de fleste asiatiske jenter og jeg foretrekker asiatiske jenter selv.Det kalles 'generalisering'. Videre kan du jo sjekke ut et par relaterte tråder her på forumet: - Den ansiktfagre tråden - Babetread v3.0 Legg merke til at godt over 90% av alle eksemplarene, er hvite Europeere. Men om noen som meg skulle komme til å bekrefte det åpenbare, at den Europeiske rasen er vakrere enn alle andre raser, er jeg plutselig en "rasist"... Og du viste bare et bilde av en jente og hun er hot! Du må kødde... Man kan jo sammenligne med våre egne døtre av Frøya: At vår rase er på en såpass kraftig tilbakegang som den vi opplever i dag, er et ufattelig stort tap, ikke bare for oss, men også for jordkloden vår som hjem for et stadig krympende biologisk mangfold. Endret 21. mai 2011 av 793 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Videre kan du jo sjekke ut et par relaterte tråder her på forumet: - Den ansiktfagre tråden - Babetread v3.0 Legg merke til at godt over 90% av alle eksemplarene, er hvite Europeere. Men om noen som meg skulle komme til å bekrefte det åpenbare, at den Europeiske rasen er vakrere enn alle andre raser, er jeg plutselig en "rasist"... Trodde det åpenbare var at hvite fortrekker hvite. Edit: Etter bildene å dømme så foretrekker du spesielt blondiner, naturlig eller ikke. En preferanse jeg ikke deler. Endret 21. mai 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva som er fint og ikke er subjektivt, eg mener å ha lest en plass at det som er normen er det folk synes er fint, altså vil europeere foretrekke andre europeere dersom de har en europeisk omgangskrets. Selv er eg mulatt og foretrekker europeere, før hadde eg også en greie med asiater så det har forandret seg opp gjennom. 793 må få synes hva enn hun/han vil, så lenge det ikke begynner å diktere andre. Men som sagt, hva som er fint og ikke er opptil en hver, altså subjektivt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 At vår rase er på en såpass kraftig tilbakegang som den vi opplever i dag, er et ufattelig stort tap, ikke bare for oss, men også for jordkloden vår som hjem for et stadig krympende biologisk mangfold. obvious troll Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg hadde valgt denne jenta over en norsk anytime: Adriana Lima fra Brasil: Husker ikke hva hun er en "blanding" av, men for meg er dette den absolutt vakkreste jenta som går på denne planetens overflate. Endret 21. mai 2011 av NicolasDarvas 2 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Husker ikke hva hun er en "blanding" av, men for meg er dette den absolutt vakkreste jenta som går på denne planetens overflate. Om jeg skal gjette: dominerende Europoid med noe slags amerindiansk element? Ansiktsstrukturen er overveiende europeisk (selv om jeg kan se noe annet også), øyenfargen er relativt lys, men ansiktspigmenteringen er mørkere. Endret 21. mai 2011 av Wyrd 2 Lenke til kommentar
793 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg hadde valgt denne jenta over en norsk anytime: Adriana Lima fra Brasil: Husker ikke hva hun er en "blanding" av, men for meg er dette den absolutt vakkreste jenta som går på denne planetens overflate. Pen jente. Mest sannsynelig av nærmest utelukkende Europeisk opphav, muligens med et ørlite Sør-Amerikansk Indiansk innslag. Alt i alt, et veldig Europeisk utseende. 2 Lenke til kommentar
793 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hvite kvinner med "pseudo-eksotiske" trekk blir alltid fremstilt for å være mindre Europeiske enn de virkelig er. http://www.youtube.com/watch?v=sZNAqwrm9hY Se på den stakkars jenta som alltid har blitt løyet om hvor "innfødt", eksotisk og spennende hun er, og plutselig har hun bare blitt degradert til en "vanlig, kjedelig og undertrykkende Europeer"... Kan ikke være lett. Endret 21. mai 2011 av 793 3 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Poenget var at det var en blandingsrase, at det ikke nødvendigvis trenger å se ut som en afrikaner. Ser du på en del iranske jenter, så er en del av de ganske pene også, selvfølgelig med europeiske trekk, som store kjeveben f.eks. Jeg ser jo at Adriana Lima har eurupeisk opphav, hvordan ellers har hun blå øyne? Det er flere og flere som finner seg utenlandske jenter, rett og slett fordi den norske jenta er hjernevasket og sinnssyk, som oftest. Endret 21. mai 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Bra videoklipp, 793. Merkelig at Jessica Alba trodde hun var mer amerindiansk enn europeisk... Har hun ikke sett bilder av hel-indianere? Det skal ikke mye til for å se at det europeiske elementet er dominerende i hennes fenotype, og siden europeiske trekk lett viskes ut når det blandes med ikke-europeiske folkeslag, er det logisk å trekke den konklusjonen at hun er mer europeisk enn noe annet også genetisk. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Å 'date' ham, er én ting - å faktisk synes han er vakker, er en helt annen. Uten hans status, ville han mest sannsynelig vært ansett som like pen og tiltrekkende som Kristen Gislefoss. Jeg tror han ville blitt ansett som like pen og tiltrekkende som hvilken som helst annen nordmann. Han ser helt normalt ut. Det kalles 'generalisering'. Videre kan du jo sjekke ut et par relaterte tråder her på forumet: - Den ansiktfagre tråden - Babetread v3.0 Legg merke til at godt over 90% av alle eksemplarene, er hvite Europeere. Men om noen som meg skulle komme til å bekrefte det åpenbare, at den Europeiske rasen er vakrere enn alle andre raser, er jeg plutselig en "rasist"... Hvor mange av dem som svarer er hvite europere? At hvite foretrekker hvite er vel ingen overaskelse. Jeg gjorde et eksperiment. Jeg søkte etter "pene jenter" på baidu og her kan du se resultatet. http://image.baidu.com/i?tn=baiduimage&ct=201326592&cl=2&lm=-1&fr=&sf=1&fmq=&pv=&ic=0&z=&se=1&showtab=0&fb=0&width=&height=&face=0&istype=2&word=%C6%AF%C1%C1%C5%AE%BA%A2&s=0 Jeg fant ingen hvite jenter. Betyr det at asiatiske jenter er penest i verden. Nei, det er personelige preferanser og asiatiske menn har en tendens til å foretrekke asiatiske jenter. Du må kødde... Man kan jo sammenligne med våre egne døtre av Frøya: Jeg kødder ikke. Jeg hadde valgt hun svarte jenta foran den hvite jenta, fordi hun har et penere ansikt og virker søtere. Jeg er hvit og jeg foretrekker asiatiske jenter. Ikke hvite jenter. Selv de hvite jentene jeg går etter, er ikke de jentene 793 eller media foretrekker. Du kan alltid finne ut hva flertallet foretrekker, men du kan ikke finne ut hvem som er penest fordi det er subjektivt. Det er personelige preferanser og verken dine eller mine personlige preferanser kan brukes til å beskrive hvilken rase som er penest. Endret 21. mai 2011 av Camlon 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva som er fint og ikke er subjektivt Egentlig ikke. Skjønnhet kan måles matematisk, ved bruk av bl.a det gyldne snitt. Det er enkelte estetiske trekk som regnes som universale vakre, og disse forekommer mye mere i europeiske populasjoner enn i noen andre grupper. I den fysiske antropologien vil man legge merke til hvor mye større symmetrien og de proposjonelle ansiktstrekkene er i hvite individer enn i feks semitter og andre raseblandet folkeslag. Folk fra midtøsten har generelt veldig krokete ansiktstrekk, mens asiater i gjennomsnitt er nesten helt flate i ansiktet, og har få former, som får de til å se veldig infantile ut ("søt" av noen), men lite estetisk interessante. Afrikanere har ofte deformerte hodeskaller, med veldig store lepper og brede og flate neser. Det er en grunn til at menn av de største folkerasene her på jorden, foretrekker europeiske kvinner mest. De kan ikke klandres, da skjønnhet (i fysisk form) er noe som er programmert inn i underbevissheten vår, og som er basert på ren matematikk. 793 har helt rett her, majoriteten av skjønnhetene i dag er enten europeere eller annet med stor innslag av europid genetikk. Adriana Lima er et godt eksempel på sistnevnte. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå