Joachim_F Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Her er de tre siste ukenes utgivelser på nettet. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) (de fleste ser uansett bare på bildene, så jeg kan i praksis skrive hva jeg vil her – en gang byttet jeg ut all teksten i en nettutgivelsesartikkel med et episk heltedikt som jeg hadde laget, og ingen merket forskjell). Snedig, men du må ikke ha så liten tiltro til dine lesere Endret 6. mai 2011 av C4STOR Lenke til kommentar
fend Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hva med Mount and Blade: With Fire and Swords?.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hva med Mount and Blade: With Fire and Swords?.. Etter som det har kommet mye rart i de siste ukene (spesielt på PC) tør jeg ikke garantere at jeg har fått med alt i denne artikkelen, Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Desperados! En god gammel klassiker! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) With Fire & Sword er/kommer i salg i fysiske butikker også, så derfor hoppet jeg over det. Endret 6. mai 2011 av Joachim_F Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 en gang byttet jeg ut all teksten i en nettutgivelsesartikkel med et episk heltedikt som jeg hadde laget Virkelig kun en eneste gang? This gamer (tm/R) is not convinced. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tusen takk for at du tok det med denne ganga, ja :-D Kommer dere med en review av det? I det fall, anbefaler jeg å vente til klanmatcher og dette er ordentlig implementert, om ca en måned :-) Og av alle plasser å snike inn, er det den eneste plassen jeg HELT sikkert merket det :-D Jeg leser jo ikke alt, men dersom bildene er interessante, leser man ;-P Alternativt når det står World of Tanks :-D Flott å se at dere leser kommentarene i hvert fall! :-) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror jeg må skaffe meg Outland etterhvert. Virker nokså interessant. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 S8: Prejudice og Outland burde alle ta en kikk på. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Outland er ultrasmooth. Kjøp det hvis du liker platformspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå