tomand Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hadde du fjerna bilen i bildet hadde motivet gjort seg mye bedre med en gang, men da hadde kanskje bildet blitt litt tomt i midten ^^ Ellers blir nyansene litt vell lyse for min smak. Virker som om bildet er i rufsa opp veldig på skarpheten, kan det stemme? Ellers er er motivet fint med vannet som blikkfang i midten Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 En veldig hard etterbehandling - blir veldig smak og behag om man liker uttrykket du har laget her. For meg blir det litt for overdrevet - spesielt når du har skarpet opp så jpeg-artifakter og firkanter blir veldig påtrengende - ville foretrukket å ha dette mindre påtrengende. Lag også heller et mindre bilde - maks 1024 piksler i høyden er mer passe å se på på en digital skjerm. Når det gjelder det spesielle uttrykket med utbrente flater, selektive farger og tonemapping blir det som sagt smak og behag - når jeg ser bildet i mindre størrelse blir det noe "maleri" over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå