razh0r Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hei. Er det noen som vet om det finnes firma hvor man kan bedtille ferdiglagde fotoaøbum? Noe slikt at man sender ved bilder, og kanskje legger til tekst, så blir det trykt opp? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 De fleste fotobutikker på nettet har vel dette? elkjop.no eurofoto.no Dette er vertfall de to jeg bruker når jeg en sjelden gang lager en fotobok... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Ser ut til at det er mye å velge i her ja! Skal ta en titt på senere ikveld. Vet du hva årisen blir på en bok med rundt 20-30 sider Euklid? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Ser ut til at det er mye å velge i her ja! Skal ta en titt på senere ikveld. Vet du hva årisen blir på en bok med rundt 20-30 sider Euklid? Prisene ser du her: http://www.blurb.com/create/book/pricing Skal du lage en fotobok via feks. eurofoto.no så koster 20-30 sider rundt 3-400,- litt avhengig av omslag/størrelse etc. Endret 6. mai 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 CEWE fotobok skal visst være veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Prisene sjekker du enkelt selv. Oppgrader til premum-papir og endre størrelsen på alle bildene dine slik at lengste side stemmer akkurat med det som står i boksen i Blurb-programmet, så blir resultatet bra. (Har med hell brukt dette i flere runder for bøker blant Akam-brukere.) Har ikke vært overbevist av CEWE-bøker de gangene jeg har prøvd og sett slikt, mulig de har blitt bedre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå