stimas Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Leter etter en gul dress eller rød eller en med litt spesiell farge/mønster. Vi skal i et bryllup til sommeren og tenkte jeg og en annen skal iføre oss samme spesielle dress. Noen som vet om en plass på I-nett å kjøpe? Helst en rimelig en. På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg trur jeg så noen "spesielle" dresser på hjemmesiden til MoodsofNorway eller noe en gang. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) http://store.moodsofnorway.com/no/products/man-jacket-blazers/rune-tonning-fairy-plaids-4/ Den er gørrkul! Den er uheldigvis ikke rimelig. :< Endret 6. mai 2011 av H4nk Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 6. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mai 2011 Vis litt respekt og gå med en anstendig dress. 13 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gørrkul? Dagens ord! Du skal i ett bryllup, ikke ett karneval, kle deg deretter. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Snakk med bruden først. Seriøst. Ho har gjerne en klar formening om kleskoden hun ønsker. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Høres ut som en håpløs idé, hvorfor ta oppmerksomheten bort fra brudeparet på deres dag? 4 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg sier gå for det! Skaff den en gul dress, helst med glitter. Hadde vært kult om du hadde brukt joggesko til når du først er i gang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg sier gå for det! Skaff den en gul dress, helst med glitter. Hadde vært kult om du hadde brukt joggesko til når du først er i gang. Ja, og rosa flosshatt med paljetter! Lenke til kommentar
stimas Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Kanskje et viktig moment som jeg har utelatt/glemt: Dette er ikke bryllupsfest i den forstand. Paret har ytret ønske om helt ordinære klær egentlig. De ville ikke en gang kalle det bryllupsfest! (de har foresten giftet seg nå på fredag). De ville kalle den "vennefest" og den skal holdes i august. Jeg tenkte, som bror av bruden, at jeg og bror til brudgommen skulle møte opp i en litt spesiell bekledning. Det skal liksom være litt morsomt da. Sånn er vi på dette stedet. Flere seriøse forslag ønskes. Takk fpr tipsene. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ah, skjønner. Av erfaring vet jeg at bruder gjerne har et helt spesielt forhold til bryllupet sitt, og "morsomme sprell" i bekledningsveien kan ende opp med å ødelegge brudens dag. Men hvis dette er en slags etterpåfest så går det helt sikkert greit. Helt konkret så kan jeg dessverre ikke være mer behjelpelig enn et google-søk etter gul dress. Du sier at den skal være rimelig, så jeg regner med (håper ) det betyr at den kun skal brukes til denne festen? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Greit nok at det er lov å kle seg som man vil her i Norge, men det finnes grenser for hva som er akseptert. I tilelle du ikke visste det er gul dress IKKE akseptert. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva med noe som ikke er vanlig i Norge. Skaffe seg en dress som faktisk passer? Og sko som ikke ser grusomme ut? Skiller seg lett ut med den komboen der i Norge. 3 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Gul dress? Check the dumpster.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå